'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Direktlänk till inlägg 25 september 2013

Föräldra"kurs".

Av Lina Larsson - 25 september 2013 18:31

Idag blev det ett besök hos min inte så pigga Morfar på akuten, sen var det dags för föräldra"kursen" för mig och Adam. Varje dag är ett steg närmare att få träffa vårat underverk. Så jag längtar. Kan knappt sova om nätterna för att jag ligger och funderar hur allt kommer bli. Kommer nog vara tungt många gånger, men så värt det. 


Och värre blir det när jag ligger och söker på hashtagar på Instagram #newborn, #nyfödd och #gravid, de är standard. Sen att nll's hemsida med webbisar blivit min mest besökta är ju kanske en liten hint. ;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Larsson - 25 maj 2014 20:19


Livet rullar på i vanlig ordning.. Men ingen dag är sig ändå lik. L är redan ett halvår(!), och tiden går som vanligt - alldeles för fort. Skönt när träningen kommer igång på riktigt igen, när min trogne träningskompanjon kommer hem från Grekland...

Av Lina Larsson - 5 maj 2014 10:55

Nyfikna människor.. En bild på Instagram gör att man får 50st fler unika besökare, sjukt. Spekulationer och skitsnack.... Varför är jag inte ens förvånad?! ;) ...

Av Lina Larsson - 4 maj 2014 21:01


Orken och lusten att blogga finns inte just nu. Instagram är något jag hellre uppdaterar, där jag kan välja mina följare. LLLARSSSON heter jag där! ...

Av Lina Larsson - 14 april 2014 22:05

Inget ord kan beskriva min kärlek för denna lilla krabat. Han som förgyllt våra liv och gjort det verkligt värt att leva. Våran supersnälla kille, Mamma älskar dig till månen och tillbaka. ...

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards