'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under januari 2010

Av Lina Larsson - 31 januari 2010 12:46

Sitter & kollar resor... Till turkiet =) Har uppe fritidsresor, detur, turkietresor, ving och apollo! åhhhh.. Jag skulle hemskt gärna smyga iväg på en sista minuten! Synd bara att säsongen där suger just nu. Mewn till hösten, då jävlar, då SKA jag åka! ;) Hoppas man får lika kul som förra gången bara.. Menmen, en önskedröm får det där med resor vara tills jag bestämt mig på riktigt. Nu ska jag dra till BB & gå och underhålla mina favorit gummos S&S (våra hundar), hejs!

Av Lina Larsson - 29 januari 2010 19:54

har så enormt tråkigt att jag skulle kunna gå & dö. usch!! tobias mm a.k.a fyllona har åkt för ett tag sen.. Hmm, and what to do know?! Vill hitta på nå busigt! ;) Har haft enormt trevligt med Josse dom senaste helgerna, så något bör man ju ändå hitta på ikväll också? Bara för att jag är nykter ska man väl ändå inte ha tråkigt... Eller?!! Nejnej. Jag ställer in mig på att ha världens mest uppfinningsrika kväll ikväll. Jag hade velat bowla, åhhhh va kul!!! Nån som är på?!


Nej, nu ska jag gå & försöka få tag på någon själ som är lika ensam som mig och har lika tråkigt! :) hejssss.

Av Lina Larsson - 28 januari 2010 18:28

  

-

Av Lina Larsson - 28 januari 2010 18:20

  

Lägger upp en bild, bara för att vi hade det så jävla bra så jävla kul..

Sommaren -08

Av Lina Larsson - 28 januari 2010 18:15

Vad alla än säger, vad alla än tycker, vad alla än pratar om... så kommer du ändå vara den starkast lysande stjärnan i skyn.

Det finns inte många som du helt enkelt.



"It's not too late,
It's not tomorrow.
Let go of the hate,
Let go in sorrow

In patience ray - Hoping to se you.
Please don't escape - I want to hold you.

'Cos the one thing I have is a burden to bare
Remorse is hunting I swear.

Restless were for something that's over
Trying to rest, try to be sober

But, the one thing I have is a burden to bare
Remorse is hunting I swear."

Av Lina Larsson - 28 januari 2010 18:13

Another head hangs lowly
Child is slowly taken
And the violence caused such silence
Who are we mistaken?

But you see, it's not me
It's not my family
In your head, in your head
They are fighting

With their tanks and their bombs
And their bombs and their guns
In your head, in your head
They are crying

Av Lina Larsson - 28 januari 2010 17:57

dyster stämning här jag sitter, ehhh ja. eller egentligen inte, det är nog bara jag som gör det till en sån. =)


Idag har jag varit i Kalix hela dagen lång med skolan (-1:orna). Det var rätt nice ändå!! Josse visa mig runt på naturbruks och vi var och glodde runt där på furuheds. Och jag fick en sån ångest över att alla verkar veta vad dom ska studera vidare till, men jag vet 0, absolut 0! Jag vet ju inte ens om jag vill studera vidare.. Eller? Polis har jag ju velat nu i flera år, så kanske är det värt att satsa?! Eller så inte. Tuff fråga det där. Men något annat än undersköterska vill jag ju bli, tror jag iaf!??


Nej, nog svammlat.. Nu ska jag sjunka ner i soffan och bara ligga. Ligga och fundera.. Det är jag rätt bra på.


-

Av Lina Larsson - 25 januari 2010 15:41

 

VINTEEEEEEEEEER! men nu vill jag faktiskt ha sommar, sol & massa kul. ;) 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards