'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2009

Av Lina Larsson - 30 oktober 2009 11:55

Ja... Inte för att det spelar mig någon större roll, jag har haft helg hela veckan! ;) Men är ändå skönt veta att de är helg på ett sätt. Fast det som e minus är att vi börjar ju skolan på måndag, tvii!! Jag har blivit så sjukt skoltrött,och jag känner att jag lugnt skulle kunna hoppa av på en gång! Men, det ska jag inte! :) Man berhöver ju inte bara vara sten seriös med läxorna åsånt, för det har jag fan hunnit vara nog mycket. Dessutom vill man ju ha ett liv på sidan om också. Hellre har jag faktiskt ett liv efter skolan & kan göra roliga saker istället för att sitta hemma göra läxor och vara en outsider. Då får man väl skylla sig själv om man inte har något liv......


Ja, nog gnällt. Nu ska jag försöka göra nå vettigt som att byta kläder & fara ner sminka mig eller nå...




   Augusti/September 2008

Av Lina Larsson - 29 oktober 2009 16:35

Nu ska jag ställa en väldigt enkel fråga...... Hur kan någon vara så dum att man klipper av/färgar sönder sitt långa tjocka hår? Åhh vad jag blir förbannad på mig själv alltså!


   Mitt naturliga, ofärgade långa, tjocka hår. 2006 typ.


Men sen var man så dum så man färgade sönder & klippte sönder sitt hår:


   Här, 3år efter. - Ibland hatar jag mig själv, JA!!!

Av Lina Larsson - 29 oktober 2009 16:20

   Såhär ska alltså jag & j-ny se ut på halloween! (fast jag ska ha en annan dress + massa annat grejjs ;) )


Bild snodd av : www.heeart6.blogg.se (J-ny)

Av Lina Larsson - 29 oktober 2009 16:11

Åhhhh!! Jag höll på svimma när jag trillade in på den här sidan.... Usch så snygga kläder dom hade! Inte så himla dyra heller, som jag trodde dom skulle vara.. Nej, nu vill jag bli miljonär & köpa upp hela lager och bygga mig en walking closet! ;)


 

Gå & kolla in kläderna här: www.modehus.nu


Av Lina Larsson - 29 oktober 2009 15:44

Vad heter du?: Lina linnéa larsson

Ålder: 17, snart 18!

Längd: 173cm, typ.

Vikt: Mer än vad jag vill, mycket mycket mer. -15kg, tack!

Hårfärg: Rött

Ögonfärg: Blåa
Beroende av: Det är mycke...
Hur mycket smink använder du dagligen?: Ganska mycket, ibland inte så mycket, ibalnd myyyycket.
Vad har du ätit idag?: Baguette med skinkröra & nyponsoppa + smörgås
Dagens klädsel: Mys!! Mjukbyxor, boxarlinne & ed-hardy tröja!
Glädje just nu?: Jag har lov!!! :D

Irritation just nu?: Att jag åt alldeles för mycket = matkoma.
Senaste låt du hörde?: Haha , Markoolio - Rocka på! ;)
Senaste inköp?: Hmm, kanske snus.
Vilka hårfärger har du haft?: Hmm...  Brunt, mörkbrunt, rött, blont, brunt med blonda slingor, blont med rosa slingor/ bruna slingor/lila slingor/röda slingor/svarta slingor,  och blont med massa färger i underhåret.
Brukar du äta frukost?: Yess, när jag hinner. 
Vad gör du om helgerna?: det är olika, om man är sugen blir det party, annars något annat skojjsigt! :)
Gillar du att få uppmärksamhet?: Mjoo, men inte för mycket, näe usch!
Husdjur: 2 hundar! :)
Hur är ditt hår?: Alldeles för kort :(((
Brukar du bädda sängen?: Jodå!
Har du mest skivor eller filmer?: Skivor! Jag älskar musik!
Favoritaffär?: Det är givet - Gina tricot!
Vad har du på väggarna?: Massa grejer..
Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?: Hmm.. 15 kanske? Sen hem igen, nu är jag ju 17..:P

Hur många timmar sover du per natt?: Det varierar , allt från 6-12 timmar!
Beskriv dig själv med tre ord?: Envis, glad & partysugeeeeeeeen! :)
Vem betyder mest för dig?: Familjen, vännerna & tobias :)
Föredrar du att vara singel?: Nepps
Är du singel?: Nepps
Är du nöjd med dig själv?: NEJ!!
Hur mår du just nu?: Braa :)

Senaste program du såg på?: Dr.90210

Senaste film?: Little man, HAHA!
Vad var det senaste du sa?: Ja,ja,ja.. Åt pappa.
Hur ofta tvättar du ansiktet?: Jaa, varje dag typ? när man duschar.
Vem vet mest om dig?: Jag själv, eller Johanna.
Vem var den senaste personen du umgicks med?: Tobias
Hur dags gick du och la dig igår?: Kring 22/23?

Och klev upp?: 10.00
Vad behöver du mest just nu?: PENGAAAAAAR!
Har du fler kort på dig själv än dina vänner?: Nej, tror inte det.. ?
Har du bra minne?: Ja, iallafall bra nummerminne ;)
För eller emot plastikoperationer?: För, inom rimliga gränsen! Om man inte är nöjd med sin kropp & har komplex - så helt klart JA!
Vad ska du göra ikväll?: Gå ut och gå med J-ny, se mammas pojkar & inlåst!
Svårt eller lätt för att sitta still?: Haha, ganska svårt.
Är du enkelspårig?: Neej, inte det!

Av Lina Larsson - 29 oktober 2009 15:29

1. Gratis drinkar.

2. Gratis middagar.

3. Gratis biobesök (fattar du galoppen?)

4. Du kan krama din väninna utan att behöva fundera ifall hon tror att du är homosexuell.

5. Du kan krama din väninna utan att undra om du är homosexuell.

6. Du vet Sanningen om huruvida storleken har betydelse.

7. Fortkörningsböter? Vad är det?

8. Ett nytt läppstift gör att du lever upp på nytt.

9. På gymnasiet behövde aldrig gå genom korridoren med din årsbok strategiskt placerad.

10. Om du har sex med någon och inte ringer personen nästa dag, är du ändå inte djävulen.

11. Kondomer gör ingen märkbar skillnad när du njuter av att ha sex.

12. Om du måste vara hemma i tid till Beverly Hills så kan du säga det högt så att alla hör.

13. Om du inte tjänar tillräckligt med pengar så kan du skylla på lånetaket.

14. Om du vill ha högre lön, välj med omsorg i vilken säng du lägger dig på kvällen och vaknar på morgonen.

15. Du kan stämma presidenten för sexuella trakasserier.

16. Ingenting viktigt kan bli avskuret med ett enda snitt.

17. Det är möjligt att leva hela livet utan att någonsin duscha tillsammans med andra.

18. Brad Pitt.

19. Du behöver imte prutta för att underhålla dig själv.

20. Om du är otrogen mot din partner, så antar folk att det beror på att du känner dig känslomässigt försummad.

21. Du behöver aldrig undra om hans orgasm är verklig.

22. Du behöver aldrig fundera över var du ska gömma näshårstrimmern.

23. Ingen svimmar när du tar av dig skorna.

24. Om du tror att personen du dejtar verkligen tycker om dig, så behöver du inte bryta med honom.

25. Ingen behöver veta om du glömt att duscha.

26. Ingen behöver veta om du glömt att raka dig.

27. Du kan gratulera din lagkamrat utan att ens röra vid hennes rumpa.

28. Om du har en finne kan du sminka över den.

29. Du behöver inte böja dig ner lite nu och då för att se till att dina ädla delar fortfarande sitter kvar.

30. Om du är dum så kommer folk bara tycka att det är sött.

31. Du behöver inte memorera hela Terminator eller Alien för att passa in.

32. Du har förmågan att kunna matcha kläder alldeles själv.

33. Du har en ursäkt till att vara en riktig hagga minst en gång i månaden.

34. Du kan prata med folk av motsatt kön utan att automatiskt tänka dig hur de ser ut nakna.

35. Om du gifter dig med någon som är 20 år yngre, är du medveten om att du ser ut som en idiot.

36. Om du har eau-de-cologne på dig behöver du inte låtsas att det är rakvatten.

37. Du kommer förmodligen aldrig att se någon du känner kissa mitt på gatan.

38. Du behöver aldrig slå hål på någonting med knytnäven.

39. Du kan snabbt avsluta ett gräl genom att börja gråta.

40. Dina vänner tycker inte att du är konstig om du frågar dem ifall du har spenat mellan tänderna.

41. Det finns stunder då choklad verkligen kan lösa alla dina problem.

42. Du har aldrig haft pipskägg.

43. Homosexuella servitörer gör dig aldrig nervös.

44. Du kommer aldrig att ångra att du gjorde hål i öronen.

45. Du kan bedöma andra bara genom att ta en titt på deras skor.

46. Du kommer aldrig att upptäcka att du blivit lurad av en push-up-behå.

47. Du har inte hår på ryggen.

48. Du vet vilket glas som är ditt genom att titta på läppstiftsavtrycken på kanten.

Av Lina Larsson - 29 oktober 2009 15:00


Som idag, satt vi i tvärån.. Då det ringde ett okänt telefonnummer till hasse & sebbe, ingen av dem svarade så då tog givetvis pappa telefon och de lät såhär:


Telefonkvinnan: Hej, jag söker Hans...

Pappa: Jahaa.... Men han ligger tyvärr i sovrummet och har sex!

Telefonkvinnan: Jahaa.. *Fniss*

Pappa: Ja, så är det.. Du vill inte prova det med han?

Telefonkvinnan: Nej,nej *fniss fniss*

Pappa: Jamen nog får du om du vill...

Telefonkvinnan: Nej, jag får nog återkomma igen istället * massa fniss* och lägger sedan på.

 

HAHA - GO PAPPA!

Av Lina Larsson - 29 oktober 2009 14:54

Ja, sitter och kollar på riktigt gamla bilder, från 04/05, och då dyker just dom här upp! Det var när vi hade sovit i j-ny's och doms husbil, och sen gick vi upp för att fota oss i webcamen, ha ha ha. Snacka små brudar alltså : )


 

   

Den gamla trion. Ja, det här var nog när man var i 12, 13 års-åldern skulle jag tippa?! ;) Haha.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards