'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2010

Av Lina Larsson - 30 november 2010 23:01

Funderar. Fantiserar. 


Har kommit fram till att jag ska börja behandla människor exakt som dom behandlar mig. That's it. Jag hatar när folk tror att dom kan göra precis hur dom vill utan att man ska bry sig. Sen när man själv ska göra samma sak blir det ett helvete. Det finns gränser, men dom är fan överskridna för längesen. Jag är ingen idiot man kan köra med. Sådeså!






Från en sak till en annan - Imorgon ska jag julbaka. :)

Av Lina Larsson - 30 november 2010 22:30

 


Prova dig fram. Det är aldrig försent. Ibland måste du våga, du måste våga förändra - förbättra. Ibland måste du faktiskt välja en annan väg... En annan än "den där säkra vägen" Det kan vara värt det. Men du vet ingenting om du aldrig provar.



Av Lina Larsson - 26 november 2010 21:42

  

Av Lina Larsson - 26 november 2010 15:06

ska strax åka till BG & jobba. Hela helgen lång. Imorgon blir det heldag. Men det blir härligt då lönen kommer!:) & så blir det ju en heldag med shopping på måndag med världens bästaaaa Rebecca! Woohoo! 




Fortfarande så oroar jag mig över Morfar.... :( Åh.

Av Lina Larsson - 25 november 2010 22:17

   LOVE YOU, BIG LONG TIME.

Av Lina Larsson - 25 november 2010 21:45

Jag vet egentligen inte i vilken ändå av allt elände jag ska börja med. Det verkar som det aldrig tar stopp, alltid är det något. Alltid. Jag hatar att stå mitt bland allt och se på - det är hemskt. Jag vill bara att alla ska få må bra, hellre tar jag skiten. Åhh :(


Och idag fick jag det hemskaste av alla besked man kan få - Min kära, lilla, bästa Morfar har fått en allvarlig hjärtinfarkt. Han åkte med ambulans till Vårdcentralen - Sedan vidare till Kalix, där dom inte fick stopp på smärtan - Så det vart Sunderbyn direkt. Åh, kära lilla Morfar... Alla mina tankar går till dig just nu. Fortsätt kämpa, jag vet att du klarar ju av vadsomhelst. Du är bäst. Åh, just nu hade jag bara velat sitta med dig och säga hur stolt jag är över dig. Åh, min lilla Poffen. Och när vi var & hälsa på Mormor, letade Kia efter dig, sprang runt i hela lägenheten och letade dig. Önskar du hade kunnat sitta runt bordet med oss & äta glass. 

Ingen förstår nog hur ont det tar i mitt hjärta när min Morfar far illa. Eftersom vi har varit så sjukt nära varandra, hela livet. Varje dag i princip har man haft kontakt. Hojja för sånt här. Jag får rysningar över hela kroppen när jag tänker på såna här tråkigheter, hemskt är vad det är.


Keep going strong Poffen!   

Av Lina Larsson - 24 november 2010 23:50

Som rubriken lyder: Familjen före allt.


                          Til' the end, til' the fucking end.

Av Lina Larsson - 24 november 2010 23:43

Julpynten i Överkalix är nu uppsatta. Folk börjar julpynta mer & mer. Tända ljus. Pepparkakor. Julmust. Julskinka. - Det börjar kännas att det bara är 1månad kvar till Julafton. Min födelsedag är om exakt 26dagar. 


Jag gillar julen, just för att allt är så mysigt - varma färger & härliga ljus är tända. Den goda maten. Att få se lyckan när nära och kära öppnar sina julklappar. Att få ha familjen samlad.


Men då finns det ju negativa saker också. Varje jul har en tendes att spåra ur. Folk har ångest. Folk gör saker de egentligen inte borde göra. De gör saker som sårar andra, som sårar andra fruktansvärt mycket. De bryter ner andra psykiskt. Hojja. Jag hoppas verkligen vi kan få en lugn & skön jul detta år. Det skulle vara min finaste julklapp. Snälla, tomten?



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards