'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2010

Av Lina Larsson - 24 november 2010 23:34

Imorgon jobb 10-16

Fredag 9-16

Lördag 9-21

Söndag 9-12  & 16-21.15


Oj, vad jag kommer vara lycklig den 23e då nästa lön kommer.

Men min rygg & fötter kommer inte vara lika glad, nej.


Men på Måndag drar jag & Rebecca till Luleå för julklappsshopping! Jag har fortfarande ingen som helst idé vad jag ska ge pappa, mamma, tobias, jenny, anton, mormor, morfar, kristoffer & michaela, marlee, lowa & casper. Ingen aning alls. Puh.


  

Av Lina Larsson - 24 november 2010 23:26

Påminner om mina dagar som fjortis. Påminner om när jag sminkade mig svart som sot. Påminner mig om när jag letade efter kärleken, och senare insåg att jag letade på fel sätt. Påminner om alla gånger jag smet ut och satte mig i någon bil med olika killar. Påminner om när inte riktigt hade hittat vem jag var ännu, eller visste vem jag skulle bli. Påminner om när jag tjuvrökte. Påminner om fyllorna jag, malin, josse & helena hade. Påminner om när jag snusade för första gången i mitt liv. Påminner om så mycket, och det är det förflutna. Tyvärr.



Cascada – How Do You Do

Nu märks det att tiden gått fort, 

alldeles för fort.


  

Lilla Lina - 2005.

Av Lina Larsson - 24 november 2010 23:18



Musik precis i min smak. Shake that ass for me! 

Honorebel – Now You See It (feat. Pitbull & Jump Smokers) - Radio Edit

Bra partylåt!

Av Lina Larsson - 24 november 2010 22:44

På Julbordet, på Juldagen, på nyår? Ska jag ens gå ut Juldagen? Ska jag alls dricka när det är julbord? Vad ska man göra på nyår?


Varje år uppstår dessa problem - Vad ska man göra? Vart ska man vara och ska man dricka?


Hm. Inte värt att fara ut & dricka om det inte är någonting här på Hotellet på Juldagen, eller om det nu är 20år som det ryktas. Hur jävla stor skillnad tror dom att det är från en 92a rill en 90a? Ingen skillnad alls, absolut inte den blekaste skillnad. Åh vad folk kan vara dumma ibland. Ähh, det är ju bara doms förlust, inte våran. 


Men nu till det stora problemet - VAD SKA MAN HA PÅ SIG? Jag hade velat ha någon ny, fin klänning.. Men jag har ju sååå många jag inte använder. Vet ni någon fin, skicka bild eller länka. :) 


  

Fin klänning från asos.com, 526kr.

Av Lina Larsson - 24 november 2010 22:30



"The only thing you can regret are the risks you didn't take."




  

Av Lina Larsson - 24 november 2010 22:25

Sitter & kollar en serie på 5:an. Tobias har poppat sig en påse popcorn & jag dricker Blåbärssaft, eller Blåbär/Lime saft. Men det lät bättre med blåbärssaft bara. :) 



  

11 Juni 2010 - Jag ny-student. 

Av Lina Larsson - 24 november 2010 22:17

Ikväll har jag varit på Damernas match, dom vann - såklart! :) Jag, Mamma Annika W & Anton for tillsammans och kollade. Där var även Matilda, som jag satt & surrade med :) Det var kul att kolla, och visst... Man blir sjukt sugen börja igen. Men jag skulle inte utsätta mig själv för det. Min kondis är otroligt mycket sämre, mitt skott har blivit sämre. Med andra ord - Jag är inte i närheten av hur bra jag var förut. Trist att man valde att sluta, men laget förändrades, tränare förändrades. Det vart inte samma roliga stämning som vi 91or+2st 92or hade tillsammans, inte i närheten. Men jag har alltid sagt - Får jag tillbaka vårat gamla lag - Då börjar jag spela igen. :)



Av Lina Larsson - 24 november 2010 13:41

  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards