'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2010

Av Lina Larsson - 8 november 2010 12:13

Nej, nu måste jag gå & sätta i en till färg i håret, för idag när det lagt sig ser det inte helt okej ut. 



Såhär ser min färg ut: 



  

Av Lina Larsson - 8 november 2010 11:56

Kan man bli annat än glad då man lyssnar på dom här bitarna?? :) Tror inte det!!

Sjukt bra, nöts i bilen heeeela tiden.


Av Lina Larsson - 8 november 2010 11:55

Av Lina Larsson - 8 november 2010 11:41

ÅH! Igår trodde jag minsann att jag var frisk, men icket.. Idag är det ännu värre, halsen värker & jag har grymt tungt att andas, nästan så det är skrämmande.


Inte kul, nej. Dessutom blir det ju inte bättre av att skit vintern kommit på riktigt, är -17grader just nu, och jag vill helst inte gå ut igen.. Men Kia måste ju få kissa, och jag måste få igång bilen, tack!! Åhhh... ENBART nackdelar med denna kyla! Hade inte vintern bara kunna ha 10cm snö, 0gradigt heeela vintern, de hade varit nå de! :)

Av Lina Larsson - 7 november 2010 20:58

Före:



    


Efter:


    


Tog inte så mörk färg. Men på bilderna ser den mörkare ut än va den egentligen är. Jag köpte Mandel ljus gyllenbrun, tror det var så? Jag är då nöjd med resultatet, men imorgon ska jag slänga in en till, eftersom jag haft så blondt hår ville det inte riktigt fastna på vissa ställen. Men det syns inte så mke, ser bara ut som jag har ljusa slingor. Menmen. Jag trivs i det mörka! Att jag alls färga det blondt igen förra vintern?!.. Hmm. 

Av Lina Larsson - 6 november 2010 22:34
If it wasn't for my pain,Then I wouldn't know my strength.If it wasn't for my future,I won't be fightin here today.And of course, I know my way up,Cause I fell the same way down.What matters is what you do,When the troubles come around.
Av Lina Larsson - 6 november 2010 21:54

Börjar med att bjuda på denna goding:

(många blir nog sad-face, men jag blir bara glad)

TEXTEN!!!


Sen så har jag bestämt mig för att göra en stor förändring me mig själv. Jag har ju så länge gått & funderat om att färga håret, redan i sommar kom det på tal, men då vågade jag bara färga en liten del av håret (som jag har nu.) Men nu, eller imorgon ska jag styra upp en hårfärg. Blir mellan/mörk brunt. Snajsigt! Har precis klickat hem en hårförlängning & bruna linser också. :) Härrligt! Jag som alltid velat prova på bruna linser! Äntligen kom jag till saken och klicka hem ett par, linsvätska m.m Lovely! Dags att börja sola lite också, inte snyggt vara blek & mörkhårig.



Ungefär såhär vill jag ha, Chokladbrunt.


  


Och med bruna ögon, fiiifan så fint! ;-) alltid roligt med förändringar.























Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards