'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under januari 2011

Av Lina Larsson - 29 januari 2011 21:19

Alltså, vi åker inte till Turkiet försen den 24augusti, men ändå känns det som att det är snart, väldigt snart. Ibland får jag nå "il" och går och kollar på hotellet, på bilder från Turkiet. Kanske är det så att jag längtar tillbaka? Eller att jag bara vill bada, sola & verkligen koppla av? Känns känslan när man kopplar bort Överkalix, alla problem & alla nära som far illa... Jag tror det är så. Det är som en healing grej, att få åka bort & ta hand om sig själv - och inte bara gå & fundera om andra, hur dom har det och vad som kommer hända härnäst.


    


Jag vill åka nu.





Av Lina Larsson - 29 januari 2011 21:16

Sökte... Sökte.... Och sökte lite till. Tillsist kom jag fram till att den här är den inpackningen som verkar göra "mirakel" med håret,till alla med slitet, torrt & risigt hår. Så nu ska jag även klicka hem den.


  





Kostar 240kr på: Lyko.se

Av Lina Larsson - 29 januari 2011 21:05



"Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion -
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop.
Som bästa vänner som har tagit det till nästa level,
där vi bara hoppades men fick se vad som hände."

Av Lina Larsson - 29 januari 2011 20:51

Nu ska jag dela med mig av mina länkar, eller inte mina, men där jag oftast handlar hud/hårvård/smink/parfym på nätet.



Hår & hudvård:


* www.lyko.se helt klart! superbilligt & superbra utbud på det mesta.

* www.baresso.se även den här gillar jag skarpt.


Smink:

* www.eleven.se Inte så grymt billigt, men billigare i affär iaf. Man kan både fynda & synda ;) Men deras sminkpaletter älskaaaar jag.


Parfymer:

* www.shopping4net.com , mycket billigare än i affär... billigare än i Taxfree & tror denna sida är billigast på parfymer. Har även ett superbra utbud. Dessutom har dom snabbaste leveranstiden jag varit med om. Fick parfymen dagen (!) efter.

* www.club4beauty.se också grymt billiga & bra.




Så, det var det. Hoppas någon får användning av dom iaf:) Men ska ni ha parfym rekommenderar shopping4net starkt alltså, det måste jag säga.





Av Lina Larsson - 29 januari 2011 19:43

En man vill alltid vara en kvinnas första kärlek -

 en kvinna vill alltid vara en mans sista äventyr.

 

 

Av Lina Larsson - 29 januari 2011 19:33

Idag har jag varit supertrött & hängig. Därför var det skönt att få gå hem klockan 14. Åkte hem med Mamma till BB & blev bjuden på en supergod middag. Sen skulle jag & tobias se film & bara ta det lugnt... Men det slutade i att han mutade mig med godis, chips, snus & en hyrfilm så han kunde fara till Gve och dricka.. Idag igen. Suck för alla karlar! :) Men det funkar, jag har ju min lilla Kia som faktiskt ska få sova med mig i sängen inatt, någon måste jag ju ha där. Inte ska jag sova i en 180cm's säng själv, hell no.


Har även sett en film, en komedi såklart. Eftersom jag alltid måste stå ut med dåliga skräckfilmer & tråkiga actions/thriller filmer. Så nu passade jag verkligen på, häääärligt.

Av Lina Larsson - 27 januari 2011 19:14

Långt uppehåll. Men så blir det när datorn inte gör som jag vill. Inget internet... mindre kul, ja.




Iaf, Idag drog jag & Tobias till Kalix & fethandlade i brist på annat att göra. Skitbra. Blev mycket nödvändigt... Och ännu mera onödigt. Men det brukar ju oftast bli så. Men bra var det, och passa ju utmärkt när jag fått min lön idag =) Fast å andra sidan, ska en massa räkningar betalas. Och det är ju mindre trevligt. 


Helgen ska jag spendera på BG. Imorgon startas den 14.00-21.15, sen Lördag 8.45-14 och Söndag 8-19. Men pengar, det behöver man. Och det skadar ju aldrig har man mycket till överst heller. 

Sen måste jag försöka klämma in att gå & sola någon dag också. För jag är verkligen blek. Äckliga fula vinterhy... Alltid torr & får extra finnar. Usch, fy & blä. Nej, klart man vill vara brun & fräsch! :)


  

Brun, JATACK!





Nu ska jag avrunda... För  nu ska vi dra ner till Bränna & kolla The Tourist som jag precis laddat ner! ;-) Den sägs ju vara bra så.


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards