'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lina Larsson - 31 oktober 2010 21:51

                                                            

       

det bästa av det bästa.

Av Lina Larsson - 30 oktober 2010 20:26

Igår (Fredag) - Hade jag verkligen skitkul. Jag jobbade till 21, då åkte jag hem & duschade & fixade till mig lite. Sen ringde bror min och ville att jag skulle vara chaufför just, kring bränna, till tallvik. Sen for jag & plocka upp världens bästa Rbk. Och hungrig som man var fundera man på att fara till Kalix äta. Sagt & gjort, Anton skulle dit, så vi drog iväg.. Plocka upp Robin & drog nå varv, sen skjutsa dom till Lilla, snurra lite till & sen bar det av hemåt. Jag fick mig många goda skratt & hade kul, nice!! 

Men att man kom hem efter 5 på morgon var mindre trevligt, då man skulle upp 9 och göra sig klar & åka till råneå. Men det var det nog nästan värt, de är ju inte alltför ofta man är utanör kommunens gränser sådär. 


& idag är jag stendöd. så det blir bara att ligga hemma hela kvällen & äta chips & glo lite film :) många har hört om ja ska vara chaufför, men icket att jag sku orka. Better luck next time! =)



Ha en underbar Lördagskväll allihopa. Puss!!!!

Av Lina Larsson - 29 oktober 2010 12:22

Tycker inte jag hinner vara helt ledig 1dag så blir det jobb, vara med hunden, basketträning eller basketmatch. Full rulle hela tiden. Men det är kul. För nog har jag hellre jobb, är med världens bästa Kia & sysslar med basket än att bara sitta hemma & glo, helt klart. :) Visst, ibland vill man ha lite tid för sig så ibland blir man less. Jag tycker jag inte sminkat mig ordentligt på flera dagar, oh jag har bara strosat runt i mjukisbyxor. Trist. Men som sagt: Full rulle hela tiden. Vila hinner man göra i graven.



PUSS.

Av Lina Larsson - 29 oktober 2010 12:17

Var det basketträning, jag joppade till 12 & sen så var jag på BB mest hela etermiddagen, åt middag, hade kaffemöte på BB med massa folk som var på besök, sen var jag & tobias kring bränna, sen for jag med Rbk, Jotta & Dp och åkte lite Gölf, sen for jag & rbk till tallvik & såg film med Anton. Sen for jag hem & stupa i sängs.


Så var min lilla Torsdag, oh yeah så intressant. 


Av Lina Larsson - 28 oktober 2010 13:37

Bilder från 2005! Tänk att tiden går så jäkla fort, alldeles för snabbt! Det är redan 5år sedan vi hade våra Brännabergs fyllor, åkte epa & trodde vi var coola, sminka sig kolsvart & trodde Sverige tröjor var snyggast, tjuvrökte & tjuvdrack... Ja, tiden går alldeles för fort.. Kändes som igår jag var 13år.


             

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards