'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lina Larsson - 8 oktober 2010 23:36


     Bulgarien  , Maj 2010. 



Jag vill till värmen, NU!

Av Lina Larsson - 8 oktober 2010 23:32

Eller, serie & sandwich kanske skulle passa bättre. Ligger & kollar en serie som jag aldrig sett förr, Samantha heter den & går på tv4. Än så länge har den faktiskt fallit in i min smak. :) Nej, nu sa jag ta mig en god Sandwich som jag köpte igår, och äta upp till serien. Sen blir det att krypa ner under ett varmt täcke till min karl & Kia såklart,  som säkert ligger på min kudde, som vanligt. :)


Godnatt & Sovgott!

Av Lina Larsson - 8 oktober 2010 23:28

så bjuder jag på en massa bilder jag fotat under hösten.


                

Av Lina Larsson - 8 oktober 2010 23:26

  För någon dag sen fick jag hem ett (+flera andra) parfymprov från Eleven.se, av denna parfym, Ed Hardy gör det igen! Fast denna gång heter den Hearts & Daggers, den gör succé & luktar dessutom underbart! Tror minsann denna kommer inhandlas inom snar framtid =) Ohhhja!

Av Lina Larsson - 8 oktober 2010 23:15

 

Av Lina Larsson - 8 oktober 2010 23:01

Även denna Fredagskväll börjar gå mot sitt slut, och det kan jag säga är lika skönt. Jag är slut som artist nu, och jag börjar fundera på att snart hoppa i sängs med min karl, som jag också tror är lite halvsovande i andra soffan. =) 

Imorgon blir det våran första "riktiga" basketmatch, härligt! Jag håller tummarna för tjejerna & hoppas dom ger järnet nu! Heja, heja!   


Och sedan efter det blir det jobb. Och jobb= Pengar. Och pengar= en bil. För nu jäklarns ska jag fixa mig en bil, för snart inom en framtid har jag körkort (förhoppningsvis)


Nej, nu ska jag avrunda det här inlägget & ta mig ett glad saft Blåbär&Lime, riktigt god faktiskt! 


Puss & Kram på er!!



  

Av Lina Larsson - 8 oktober 2010 11:41

Känns härligt att det är Fredag igen. veckan har gått sjukt fort.. Nu blir det mys & att ta det lugnt mest hela helgen. :) Eller, ja.. Idag blir det tapetsering! Tapeterna i köket är så sinnessjukt fula så jag vet inte vad... Så där blir det en fondvägg iaf, snajsigt! =) Och någon dag här under helgen vill jag fara ut i skogen, släppa Kia och grilla en korv eller två.. Värt att styras upp. 


Jaja, nu ska jag iaf hoppa i duschen & sedan dra mig mot af.. Sen hem fredagsstäda, & laga mat till min karl!


PUSS!!!

Av Lina Larsson - 7 oktober 2010 12:52

& alla andra som funderat på att köpa mig en julklapp! Jag vet, jag är tidigt ute, men nu är det så att Mamma frågade igår. Och kom inte på nå mycket just då, men nu när jag fått kolla runt har jag hittat en massa! :-)



Humanity armband, ljusrosa eller svart.

  


Ed Hardy skor med foder i! 

  


Ed Hardy mjukisbyxor.

  

Parfym, Be delicious.

  


IKEA, Presentkort.

  


Nagelförlängning, Xtreme Beauty eller annat ställe. Ca. 550:-

(Och ja, även jag med sönderbitna naglar kan ha det.)

  


Och sist men inte minst, att alla i min familj ska få må bra, ha tillräckligt med pengar & inte ha några större problem i livet.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards