'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under december 2010

Av Lina Larsson - 31 december 2010 19:43

Gott nytt år allihopa. Vi får hoppas på ett toppen 2011! =) 

Jag firar in det nya året med världens bästa Josefina Nilsson. Ska vara full & glad, förhoppningsvis i Kalix. Ja, nu ska jag sprätta första cidern på 3/4 månader (!) Hej & Hå, hur ska detta gå? 



    Förra året var vi blondiner, men nu firar vi nyåret som brunetter! Ohyes.

Av Lina Larsson - 30 december 2010 22:19

  

Av Lina Larsson - 30 december 2010 13:49

Och jag som trodde man skulle bli bättre eftersom, men jag verkar bara bli mer & mer förkyld. Suck. Man missar jobb, och orkar knappt göra nå. Menmen, det är smällar man får ta. :) Någongång måste ju jag också få vara förkyld.... 


Nu ska jag se om det kommit upp något nytt go avsnitt av GG eller DHW. Håller tummarna! 

Av Lina Larsson - 29 december 2010 23:18

Jag vill ut i världen. Jag vill resa. Jag vill utomlands med andra ord. Jag vill bli brun som en pepparkaka, sola & BADA! Eftersom jag inte fick chansen att bada en enda gång i sommar, på grund av det askalla vattnet & den askalla sommaren. Bu för det! Nej, nu ska jag försöka hålla lite pengar på sparkontot & INTE shoppa upp det. För jag ska utomlands i vår/sommar. That's it. Behöver bara få någon med mig.


     alanya, 2009 med J-ny!=) Galen, men rolig resa. Det är såna minnen varje människa bör ha när dom far under jorden. Mer behöver man inte säga.

Av Lina Larsson - 29 december 2010 16:02

   Mina fina rosor jag fick av Tobias när jag fyllde år.   

Av Lina Larsson - 29 december 2010 15:54

Är min Pappa. Han har offrat sig själv, många många gånger.. Och står ändå här idag, med ett högt huvud. Han har fått gå igenom den värsta skiten, att se sitt barn börja använda droger, tunga droger. Han har fått ta emot slag efter slag, men han har ändå älskat dom lika mycket för det. Han har fått ställa upp 1000-tals gånger & aldrig fått något tillbaka, men ändå har han älskat dom lika mycket. Han har inte hört av dom på flera månader, men när dom väl hörde av sig, kunde inget stoppa hans lycka. Han har fått ha polisen på gården, han har blivit bestulen av saker, han har fått hindra slagsmål. Jag älskar min Pappa, that's it. Han har ställt upp i vått & torrt, varit sträng mot mig när det behövts, han har låtit mig när jag verkligen velat - han har helt enkelt funnits där. Han är min idol. Han är min Pappa.



("dom" = sina barn.)

  


Av Lina Larsson - 29 december 2010 15:52

Är min Kia. Mer än så behöver jag inte säga. Hon är den bästa för mig. Helt klart.


  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards