'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under januari 2012

Av Lina Larsson - 31 januari 2012 15:19

Ojoj. Det sprättar i fingrarna. Nu vill jag berätta det. Fast, egentligen är det ju bara dom det gäller som behöver veta om det. Men jag är så jäkla glad just nu. Så lycklig som jag var i precis det här ögonblicket på balkongen 2a kvällen i Alanya. Ungefär på samma sätt.

Så genomglad och busig, som bara jag kan vara! :)



 

Av Lina Larsson - 31 januari 2012 11:17

Tog spåkulan på Facebook. Den brukar ibland, eller ganska ofta stämma in ganska bra faktiskt. Idag fick jag till svar;


"Du går på sparlåga och behöver lite mer passion och glada upptåg.

Tacka ja till alla fester och tillställningar."


5e nyktra helgen...... Fast nog vore det gott med en lill Bacardi Breezer. Men jag tror nästan jag står över. Det skadar inte att vara nykter fast 2 månader, eftersom November och December bara innehöll en nykter helg. 




Nej, dags att kila ner till Pox, snöra på sig arbetskläderna och sen dra till BG för jobb 12-21.15




Av Lina Larsson - 31 januari 2012 11:07

Januari månad lider mot sitt slut... Och här sitter jag med Goose'n på inomhus för att jag håller på frysa ihjäl. Ute är det -20, men känns snarare som -30grader. Nu vill jag iväg till varmare breddgrader...




Idag blir det jobb. Hela dagen. Bilen ska besiktas, men det fixar världens bästa Papi! 


Av Lina Larsson - 30 januari 2012 15:17

       

 

 


OHANA. 





Av Lina Larsson - 30 januari 2012 15:13

Sitter på BB efter en dag i Luleå. Eller, det blev Sunderbyn. Sen en snabbis på Storheden. Och sen en snabbstopp på GK's. Sen hem, ljuva hem. Nu sitter jag med parkerat arsle framför datorn och väntar in Adam som ska komma med min bil så vi får kolla den inför besiktningen imorgon. 




Av Lina Larsson - 30 januari 2012 14:49

Häääärliga Måndag! Jag är frisk som en nötkärna och känner mig utvilad som aldrig förr. Imorgon får jag äntligen jobba igen. Livet leker och jag är lyckligare än någonsin.. Känns som att man upprepar det varje dag. Men när man för en gångs skull är det så måste man väl ändå få påminna alla om det jämt? ;)


Igår umgicks jag med Vero. Åt en kebabrulle på Köket och sen såg vi film. Det blev många skratt, och surr som vanligt. Tokiga saker hann vi också med. Men det är väl inte ovanligt när vi slår våra kloka huvuden ihop? :) Ojoj... Sen så hann jag skratta ihjäl mig och bli lite förbannad åt en grej som är.... Ja, ganska dum egentligen? Finns rätt mycket folk som det inte går annat än att skratta åt. Jag blir så förbannad.. Men eftersom jag VET att det bara är för att förstöra så tänker jag inte ägna en till tanke åt det. 




   


Av Lina Larsson - 29 januari 2012 12:38

Var nog tur man stannade inne och kurerade sig mest hela dagen igår. Var hemma på BB igår.. Då jag fick ett sms att jag var bjuden på kladdkaka hos Amanda av flickorna. Så snabbt gick jag över.. Timmarna rann iväg och jag var där tills jag skulle åka hem och sova. Åt god kladdkaka, surrade om allt och åt lite chips. Trevligt var det! Nej, nu ska jag betala räkningarna, sen knalla mig till duschen.. Och sen göra något av den här dagen också. Känner mig mycket bättre, så imorgon drar jag nog till IKEA ändå :)


 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards