'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juni 2010

Av Lina Larsson - 28 juni 2010 17:42


Would you live each moment like your last?

Leave old pictures in the past

Donate every dime you have?

 Would you call old friends you never see?

Reminisce of memories

Would you forgive your enemies?

Would you find that one you're dreamin' of?

Swear up and down to God above

That you finally fall in love

If today was your last day


Av Lina Larsson - 27 juni 2010 16:11

Jag vill bort igen, bort bort bort!!!


Myskvällar med chips & bacardi, allt prat om allt mellan himmel & jord, alla strandpromenader, shopping,allt badande & solande strosande i staden, utekvällar! ja.. lugnet med att vara långt borta från Överkalix bara.


              







Av Lina Larsson - 27 juni 2010 15:48

En gång i tiden var jag Lycklig.



  

Av Lina Larsson - 27 juni 2010 15:41

Absolut inte.. Den läxan har jag lärt mig nu.


Vissa människor verkar tro att dom kan behandla en hur som helst, för att sedan tro att man förlåter den så fort den hör av sig, igen...  Nu får det vara nog. Eller jag har fått nog helt enkelt. Jag tänker inte bli sårad om och om igen bara för att den personen ska må bra. Aldrig. Det är synd att man aldrig kan lita på någon, för i slutändan sviker ju alla ändå bara en, är det livets gång eller? Jag börjar nästan tro det..... :'(




Fan.

Av Lina Larsson - 27 juni 2010 15:28

Ja, det börja med att jag tog extra, så jag jobbade på Fredag 12-19. Gick garn bra! =) Sen drog jag vidare till Jenny där som redan hade slagit igång.. Så lagom stressad slängde jag mig i duschen, sminka mig & fixade håret och började dricka dirr! Sen kom J-ny så vi gick och gjorde ärenden på Bränna och hamna i en bil, sen drog vi snabbt vidare till Jenny & fortsatte supa! =) Senare drog vi ut på torget med massa folk och surra, sen drog vi upp på Brännaberget... Och där, hmm.. spårade allt ur.... Så vi drog ner på efterferre hos Linda. 


Lördagen vaknade jag upp, med väldigt få timmars sömn & huvudvärk av dess like.. Så jag & Johanna drog snabbt till torget för bakfylle mat! ;-) Sen drog jag hem och skulle duscha, men det slutade i att jag la mig på sängen, och sov.... tills kl 12.00 på morgon (!) Lyckad Lördag, hmm jo. 


Idag är jag däremot pigg som en lärka & har mest gosat med Marlee och städat lite på rummet. Nu strax ska jag äta kebab med familjen & sedan blir det söndags aktiviteter med världens bästa Johanna!! =)


  

Snyggaste Marlee!! <3

Av Lina Larsson - 22 juni 2010 23:01

Skytten 23/11-21/12


Tempot går upp och det händer väldigt många roliga saker. Vissa har med nöjen och fritidsintressen att göra, andra rör ditt kärleksliv. Två härliga veckor men det finns en viss risk att du känner dig ganska utsliten innan de är över. Slarva inte med sömnen, gör du det blir det värre.


kärlek/sex 5
kul/nöjen 3
tur/pengar 1

Av Lina Larsson - 22 juni 2010 22:32




Bakom nästan varenda kvinna som lyckats står en man som svek henne.



  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards