'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juni 2010

Av Lina Larsson - 2 juni 2010 10:59

Jag satte precis och tänkte såhär efter jag kommit hem från hajken med klassen + Allan & Doris.....


Vi går ut skolan snart, vi kommer inte tillbaka... Vi gör verkligen inte det. Vi kommer inte kunna sitta där i cafeterian på måndagar och prata om helgens bravader, vi kommer inte kunna svammla på och reta varandra.

Vi kommer inte få höra Linda's oerhört roliga skratt så vi andra håller på få andnöd av skratt, vi kommer inte kunna få höra Annika diskutera och verkligen vela ha sin vilja igenom att hon har rätt, vi kommer inte få höra Daniella agera mamma och ha sina roliga utlägg, vi kommer inte kunna reta Marie tills hon blir sur och sedan börjar skratta, vi kommer inte kunna få höra Ellen dra den där djupa sucken och säga; kan vi inte få fara hem någongång? vi kommer inte kunna vara nyfikna över vem Erika egentligen sitter och skriver med, vi kommer inte kunna skratta åt Ida's galnaste & roligaste kommentarer, vi kommer inte kunna gå ut "i busskuren" jag och Rebecca och surra om allt mellan himmel och jord. Vi kommer inte kunna irritera oss över killarna dom alltid kommer för sent till lektionerna. Vi kommer verkligen inte kunna det nåmer. Vi kommer inte kunna komma till skolan, gå till cafeterian och ta oss en kaffe kopp och surra med Doris. 




Vissa kanske inte kommer se varandra nåmer, vissa kanske inte kommer ses försen om 20år. Men en sak vet jag säkert: Vi har haft jävligt roligt tillsammans, och haft en sjukt bra sammanhållning genom alla år.. 91ORNA är bäst!!! 

Av Lina Larsson - 2 juni 2010 10:55

Vänner får nöja sig med en censurerad skildring 
av vad som hänt tidigare i livet. 
Systrar har tillgång till orginaltexten.

Av Lina Larsson - 1 juni 2010 01:10

Imorgon börjas det, för imorgon drar vi ut på "hajk" hela G3 och ska spela spel, umgås, inta alkohol och ha det förjävla fint! ;) tror det kan bli kul faktiskt, hoppas jag tror rätt! 



så nu ska jag sova så jag orkar upp till bussen som går 10.00, so long!

Av Lina Larsson - 1 juni 2010 00:40

Du, försök inte förstöra mitt liv... Det är bara dig det tar energi från, och det är bara du som mår dåligt av det, inte jag. =) 



Nu har jag insett att det är inte jag som "är korkad", det är inte jag som "ser ut som en groda", det är inte jag som är "fet som en gris", det är inte jag som är en "knarkarfitta", det är inte jag som är "en hora", det är inte jag som har "världens fulaste kropp", det är inte jag som är "helt dum i huvudet", det är inte jag som behöver "krypa in  en torktumlare så jag krymps lite",  det är inte jag som är en "stor äcklig tjock gris", det är inte jag som "ska få mitt liv förstört", det är inte jag som är "så jävla äcklig och ful", det är inte jag som "borde ta livet av mig för att jag är så jävla värdelös och inkompetent"


.... det är inte jag som är allt detta,  det är bara du som intalat mig att jag varit det.  



Av Lina Larsson - 1 juni 2010 00:32

... och jag kan ju bara säga att Bulgarien var härligt! ;) och jag är mer än glad att jag åkte från skitkommunen hära...


träffra dessutom emil p, gustav & kalix grabbar som vi festade och umgicks med. trevligt! sen har jag & johanna mest sjukat oss och haft grymt kul på kvällarna. druckit oss i fyllan på balkongen och sen smullit av i sängen! ja, det går ju det också. hemresan orkar jag inte ens prata om nåmer. Men tur att det löste sig så vi kom hem igår vid den här tiden, och inte imorgon 14.00 great! 



Jag bjussar på en bild, resten får komma senare helt enkelt. 


   Hotellet precis bredvid stranden, GREAT!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards