'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under februari 2014

.

Av Lina Larsson - 23 februari 2014 00:33

Av Lina Larsson - 23 februari 2014 00:29

Aldrig kunde jag ana att man kunde älska någon så liten så oerhört mycket. Våran underbara, lilla minimänniska. Utan dig vore jag ingenting. Du är min värld nu, och livet kretsar runt dig... precis såsom det ska vara.


[Bild]

Av Lina Larsson - 9 februari 2014 22:01

Av Lina Larsson - 9 februari 2014 21:54

Då var det söndagkväll igen.

Helgen har rusat iväg, som vanligt. På fredagmorgon gasade jag, Pernilla, Julia, Adam och Liam till luleå. Jag fick klippt+färgat håret(och blev riktigt nöjd) medans dom andra sprang på stan. Sen blev det en snabbis på stan, leksaksshopping och sist ut på storheden på Coop. Kvällen avslutades med en god middag i svartbyn och sen hemåt för att sova.

Lördag blev en städ-dag och på kvällen hade jag, Kia och L mys medans Pappa A drog iväg till Luleå för hockey och öl!

Idag blev det en långprommis med hela familjen, ett besök hos grannarna, bakande och en hel massa tvättande! :) Nu är jag helt slut så nu är det dags att göra som L redan gjort... gå och sova.

Godnatt.

Av Lina Larsson - 6 februari 2014 22:33

Skrev ett långt inlägg, men såklart när jag skulle lägga till bilder så krackelera telefonen ihop och loggade ut mig från bloggen och inlägget... tjoff! Att jag är less det tjorvet. Är precis därför jag aldrig orkar uppdatera mer. Men en förbättring ska ske, då vi(pappa) äntligen har fått fixat oss ett bra internet.

Nu ska jag tjura ihop och sova, precis som min lilla myskille redan gör! <3
För imorgon blir det luleå... ska få klippt och
färgat mitt äckliga barr till hår, och lite smått och gott ska inhandlas åt Liam =)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards