'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2013

Av Lina Larsson - 29 juli 2013 22:43

Det är kul att få springa på toaletten mest hela tiden nu. Bebis verkar tycka det är superkul att ligga och trycka, och ibland sparka till mot blåsan. Inte lika kul för mig dock ;)

V.29 idag och tröttheten klänger sig kvar. Skulle kunna sova hur mycket som helst nu. Behöver minst 10-12 timmar för att fungera och eftersom man är uppe och glor hela nätter resulterar det i att man sover bort hela dagar. Urrk. Nu vill jag ha oktober och en bebis. Sömnen får jag lägga på hyllan då, men såååå värt det. Snosa bebis och mysa hela min favoritårstid kommer bli awesome.


Av Lina Larsson - 28 juli 2013 23:04

Äntligen har sommaren hittat hit under helgen. Varit toppenväder så jag, Adam & Kia har varit till vårat lilla mysiga ställe. Kia har strålat av lycka. Och nu syns det att hon motionerat hemskt mycket med A på senaste. Hon orkar så mycket mer nu. Dock måste man hejda hon ofta, för hon tar ut sig alldeles för mycket annars.

Bebisen verkar må prima där inne. Lever om som en liten ninja, och lever om lite extra så fort h*n får mat :) Var till BM i veckan som var, allt ser toppen ut! 2cm över det "normala" var magen. Hon trodde på en stor bebis eller att det blir tidigare än beräknat. Jag själv tror jag kommer få i november fast BF är 20oktober. Foglossningarna (dom jäklarna) blir dock bara värre. Vaknar varje natt, varje gång jag ska vända mig eller röra mig minsta lilla. Inte kul. Har fått ett bälte av sjukgymnasten+några övningar som visst ska göra det bättre. Så sjukskriven till den 15:e augusti är jag nu iaf. Sen har jag sökt om graviditetspenning också, så få se då.

Allt till bebis är snart fixat. Bara bilbarnstolen som fattas. Och att måla rummet. Och att köpa hem salvor och såna braatthasaker. Kläder lider den absolut ingen nöd på, då jag fått lite och köpt en hel del också ;) Längtar till jag får stoppa upp allt som vi köpt, och fixa till där inne. Blir nog mysigt! Som jag längtar till vi har våran bebis här hos oss. Underbart. Har aldrig känt en såhär stark längtan efter någonting förut. Inte heller en sån lycka. Fast hormonerna gör mig till en bitch då och då tänker jag ofta för mig själv hur bra man har det. Och jag har börjat säga det också(!) Nykär varje morgon är inte illa :)

Aldrig haft det bättre. Såhär vill jag ha det. Precis såhär.

Av Lina Larsson - 15 juli 2013 23:59

V.27 och lyckan känns underbar. Så underbar att jag emellanåt fastnar med blicken, ler för mig själv och tänker hur bra jag egentligen fått det.

.

Av Lina Larsson - 11 juli 2013 14:04

Av Lina Larsson - 9 juli 2013 12:25

Idag fyller världens bästa år. Grattis! :) Så nu är det dags att hoppa in i duschen, för sen blir det lite städning och göra en tårta när han kommer hem.



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards