'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lina Larsson - 27 oktober 2012 22:02

Tuuuungt huvud. Tröttare än någonsin och ont i skallen. Jobbat 7-21.15 idag och kämpat på att försöka hålla ögonen öppna hela dagen. Jobbat sjukt mycket på sistone och minns inte ens sist jag slapp ställa väckaren och stiga upp tidigt. Är i stort behov av en sovmorgon. Menmen, ledig tors-fre-lör-söndag till veckan. Hur jag ska njuta och bara vara med mina två. :-)


Nej.. Nu är det dags bädda ner sig och tagga inför basketmatch imorgon mot Gammelstad. Blir spännande.

Av Lina Larsson - 22 oktober 2012 13:21

Jobbat till 12. Nu blir det prommis med Josse, ha lite kvalitetstid med Kia här på BB. Sen blir det basketträning och tillsist ska jag hemåt och mysa med min karl! ;) Jag klagar inte, dom små sakerna är det som gör skillnad här i livet. 


 

Josefina & Lina 2004/2005.




Av Lina Larsson - 18 oktober 2012 22:40

Jepps. Klokt citat i rubriken. Inget nytt med det ;)

Hunnit med allt som heter livet. Det är mycket jobb, basketträningar, städande och körande runt, och däremellan ska jag hinna ha lite egentid med Adam och Kia. Jag sitter inte still förrän jag ligger ner i sängen. Lite stressad för att hinna med precis allt, men det ska gå. Det har gått förr.

Nu ska jag försöka blunda igen dom blåa, så jag orkar upp och jobba imorgon. Alarmet ringer 05.45 och jag är inte ett dugg sugen. Menmen! Sova var det, ja.

Av Lina Larsson - 13 oktober 2012 15:27





Kärleken, bandet jag har till dig är obeskrivligt. Jag kommer aldrig kunna ens tänka mig ett liv utan dig. Aldrig. Du har dragit mig upp ur botten alldeles för många gånger. Du får mig att känna värme. En sorts glädje jag aldrig känt förut. Du kan få mig så förbannad många gånger, men lika snabbt få mig glad helt igenom. Du är speciell, helt underbar. Jag älskar dig precis som du är. Bristerna hos dig spelar ingen roll. För du är unik. En unik liten tjej som alltid följer mig. "Dit du går, går jag" 

Jag trodde aldrig jag skulle komma att älska en hund såhär mycket. Aldrig kunde jag förstå att du verkligen var min när jag tog dig i famnen, satte mig i bilen och åkte iväg från det hemska stället. Värmen som du fick mig att känna då, i bilen den dagen är just den "värmen" du kan få mig att känna idag. Du får mig att känna mig trygg, säker, stolt. Spelar ingen roll vad som än händer, jag kommer alltid att älska dig precis såsom du är. Alltid vid din sida. Alltid du och jag mot världen. Du, jag och Adam.


Av Lina Larsson - 13 oktober 2012 12:52

.

Av Lina Larsson - 12 oktober 2012 20:30

Av Lina Larsson - 12 oktober 2012 20:30

Jobb hela helgen. Men ikväll ska jag bara mysa ner mig i soffan med en ny film och karra med dom absolut bästa, Adam och Kie. Älskar livet!

Av Lina Larsson - 11 oktober 2012 14:33

Ääälskar min nya jacka. Köpte den förra helgen, den som jag suktade efter redan förra året. Turkos och allt, som jag velat ha. Och det bästa är att den är så tjock och varm så jag slipper frysa konstant. Tyckte det var lite väl tidigt att dra på sig en stor dunjacka redan nu, men jag kunde bara inte hålla mig. ;) Så om ni tycks se en turkos michelingubbe så är det bara jag ;)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards