'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2011

Av Lina Larsson - 26 april 2011 18:45

Oj vilken härlig dag detta har varit. Känner att jag är nöjd, riktigt nöjd. 

Jag är glad & nöjd trots att jag jobbat från 7 på morgon till 7 på kvällen utan rast, att jag jobbat där nästintill alla är magsjuka, har spytt m.m Jag är supernöjd. Kanske för att jag har så trevligt folk runt mig hela tiden? Oh ja! Jag är nöjd för att jag har världens bästa arbetskamrater, världens bästa & förstående familj & världens bästa, underbaraste & finaste vänner. Och så är såklart mest glad över att vi snart får lämna Ökx en lillsväng, för vidare färd mot bästa Syster! :D Oj så kul vi 3 flickor ska ha. Shoppa, fota, mysa & äta gott:) Lovely! Dessutom får jag lön imorgon, och det är mer än behövligt! 


& efter helgen som kommer har jag bestämt mig att nu jäklar är det godis & chipsförbud på högnivå! Jag pallar verkligen inte med att vara blek & fet nåmer, för nu går vi mot sommartider & då ska man ha färg & tappa ett par småkilon! :-)



 

Av Lina Larsson - 25 april 2011 21:56

   







"I will never change myself, just to be perfect in your eyes,

I just want to be perfect in your eyes - Just the way I am.."



Av Lina Larsson - 25 april 2011 21:51

Så fin text, och fin låt - som jag aldrig blir less. Fina tider var det ja.


----

Man ser tiden är förbi, snart är det för sent,
livet går fort och det är svårt att hänga med.
Men vi kanske kommer se en juldag i lund,
kanske ölen kommer ta oss på det djupa en stund.
Kanske fortfarande kommer försvinna i din blick,
drömma om den framtid som vi aldrig fick.
Och vi kanske skriker bakom musiken,
och trots alla rast platserna i livet kommer vi fram till att vi trivs.
Hur polätten föll om vi kanske lämnas barhänt paralellt genom snön,
som ändå blåser bort efter ett halvt andetag.
Och du säger att det är uppenbart,
att det lilla var du och jag.
Så förlåt om jag bara säger; tjena! när vi syns,
slipper bara kännas vid svidande förr i tider.
Kanske var vår historia en fjäril på nål,
vacker att titta på men vingar som inte slår.

----



Av Lina Larsson - 25 april 2011 21:26

Har haft en toppendag, fast jag inte alls gjort nå speciellt.. Men har varit på topphumör hela dagen, varit ute med Johanna i solen, ätit glass, raggat kring bränna & sedan for jag med hela familjen och körde skogsvägar.. Blev ett par mil =)


Och imorgon blir det jobb, men en kort tur.. 7-12, skönt, för då har man ju kvar hela dagen.. Imorgon måste jag även se till att städa garderoben som blivit ett bombnedslag sen jag försökt välja kläder ihelgen, och sedan tvätta, så jag har allt rent till när vi åker på Torsdag! Åh, jag är så taggad, och kul kommer det bli att åka bort öven en helg. Det behövs verkligen!:)


Nej, nu ska jag borsta gaddarna & sedan se på film en liten stund innan jag går & sussar, adjöss!


  

Av Lina Larsson - 24 april 2011 20:39

Då har även denna helg passerat... Påskhelgen 2011. Vad ska jag säga? Den har varit som den har varit. Jag har iallafall firat påsken i dagarna två. Har varit väldans lugnt & trevligt, umgåtts med trevligt folk & haft det allmänt bra. Och idag har man jobbat, även det trevligt.




... och som vanligt har jag inga bilder, gud vad tråkig jag är. Som Johanna hade sagt: "Vi måste ju ha minnen" :)

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards