'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2010

Av Lina Larsson - 29 april 2010 23:19

  

Av Lina Larsson - 29 april 2010 23:08

.. att du är så söt! ;-)




Jag är på världens dricka humör just nu, och känner på mig att imorgon kommer bli den bästa kvällen på lääääänge! ;-) För jag ska vara full & glad - inte full & galen. 


nej, nu ska jag börja avrunda.. för imorgon har jag mycket att göra. blir skolan - balmöte, sen till mormor & morfar och handla åt dom, sen ötå & körlektion, sen hem och snabb göra-sig-klar och allt, sen blir det att slå igång för fulla muggar! YEEEY! ;)



förövrigt ska jag bara påminna er om att Johanna är en utav dom bästa, she rocks my world!

Av Lina Larsson - 28 april 2010 17:45

Ron pope - A drop in the ocean.

 

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.

I don't wanna waste the weekend,
If you don't love me, pretend
A few more hours, then it's time to go.
As my train rolls down the East Coast,
I wonder how you'll keep warm.
It's too late to cry, too broken to move on.

And still I can't let you be,
Most nights I hardly sleep.
Don't take what you don't need from me.

Itīs just s drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.

Misplaced trust and old friends,
Never counting regrets,
By the grace of God, I do not rest at all.
New England as the leaves change;
The last excuse that I'll claim,
I was a boy who loved a woman like a little girl.

And still I can't let you be,
Most nights I hardly sleep,
Don't take what you don't need from me.

Itīs just s drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my

Heaven doesn't seem far away anymore no no.
Heaven doesn't seem far away.
Heaven doesn't seem far away anymore no no.
Heaven doesn't seem far away.

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.
You are my heaven

Av Lina Larsson - 28 april 2010 17:41

We had a fight, you cried and ran away
Now it’s late, 4am, can’t reach you
If I could turn back time and make you stay
Maybe then I would still be near you

You’re out of my life, it cuts me like a knife
I’m wounded and it hurts, it hurts, it hurts
Since I can’t tell you
You’re out of my life, but did you have to die?
And now it’s too late, too late, too late to say I’m sorry

It’s taken me across the universe
You were there when I was hurtful
And suddenly, one day you left this world
Now I’m lost, on my own, it’s over

You’re out of my life, it cuts me like a knife
I’m wounded and it hurts, it hurts, it hurts
Since I can’t tell you
You’re out of my life, but did you have to die?
And now it’s too late, too late, too late to say I’m sorry

Sorry…

You’re out of my life, it cuts me like a knife
I’m wounded and it hurts, it hurts, it hurts
Since I can’t tell you
You’re out of my life, but did you have to die?
And now it’s too late, too late, too late to say I’m sorry

You’re out of my life…
It hurts, it hurts, it hurts
Since I can’t tell you I’m sorry

Av Lina Larsson - 25 april 2010 21:28

Jag älskar er.... I all evighet.


  


Idag vaknade jag av något utav det tråkigaste som kunde hända. Jag fattar inte hur jag kunde vakna heller, för när jag sover så sover jag hårt. Men jag vaknade av mammas röst som sa: Lina, vi åker till kalix.. Mormor har fått fara med ambulansen, hon har nog fått en propp i hjärnan.

  Jag trodde först det var en dröm, men inte. Jag vart helt förstörd, men hann ändå inte fatta någonting typ, eftersom jag precis hade hunnit somna, och var full. Men sen när jag vaknade till på riktigt, typ 5timmar efter så förstod jag att någopt hade hänt, och såg sms jag hade fått av Mamma. Så jag skynda mig och skickade ett sms till henne hur det var, m.m :(:(:(:(


Men huvudsaken är att hon blir bättre nu. 

Av Lina Larsson - 25 april 2010 21:25



Every girl wants a man that she can go to in her sweats, 

her hair in a mess, make up running down her face, eyes red from crying,

and the first thing he says to her is: Baby, you're beautiful. And means it.

Av Lina Larsson - 25 april 2010 19:48

Hello! Idag har jag utnämnt denna dag till den officiella bakisdagen. Jag är seg, trött & förbannat svängig i humöret.


Igår började jag och Johanna dricka hos hon ute i goo vädret, sedan drog vi inåt när det blev kallt.. Och senare kom Matte och plocka upp oss och vi drog vidare till hans lya & fortsatte! Senare styrde vi upp en chaffis, Joel. Och då ragga vi ända tills bensinen tog slut & vi var tvungna putta bilen typ som tur var bara 200m in på parkeringen där vi avslutade nattens festande! Så Joel skjutsa hem mig och johanna, och vi somnade nästan dirr! ;-)

Kameran glömde jag hemma, så J-ny får stå för bilderna!


Och idag tog vi oss upp efter bara någon timmas sömn och pallra oss till Bränna, där vi satt & surra med OP just, och senare kom Matte.. Då snigga vi skjuts med Joel till BB och drack saft!! Sen tog vi nåågra varv, surra på torget m.m



Så, nu vet ni vad jag gjort! Intressant att veta? Det är en annan sak det! ;-)

-

Av Lina Larsson - 25 april 2010 19:44

  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards