'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2010

Av Lina Larsson - 10 april 2010 13:28

Igår fanns det absolut ingenting att göra här i kommunen (som vanligt) så jag, Johanna, Josse & Jakob drog till Kalix och röjjde loss! Eller så inte, vi drog dit nyktra & jag hade då ändå skitkul.. Kanske för att jag var på bushumör som aldrig förr?! Folk måste fan ha trott att jag var full nästan som jag höll på.. Ja, vi var där & ragga runt och hann ta nå varv med Matte K. Sen drog vi hemåt och kom hem kring 4,  och jag kunde inte somna försen kring om en halv 6, men jag har bara sovit till 11.30 idag så, det var ju bra!!! För nu har jag en massa läxa som måste göras, kanske övningsköra idag igen, umgås med J-ny och sen vette tusan! :) får se va kvällen erbjuder 2 damer som oss! haha.

Av Lina Larsson - 10 april 2010 13:25

världens bästa Dino.


     

<3

Av Lina Larsson - 10 april 2010 13:15

     

Fan vad jag vill vara smal igen.

& det här var ändå bara sommaren 2008. Fattar inte hur man kan förstöra sig själv på detta vis. Och ändå sitter man och trycker i sig saker som bara gör en fetare & fetare. Ja, fattar inte själv hur jag tänker ibland...... För nu måste jag fan börja med en bantning som inte går åt helvete efter 3veckor, utan nu jävlar!!!!! För jag ska ha gått ner minst 5kg till till balen, punkt slut!!!

Av Lina Larsson - 8 april 2010 23:30

Råkade skicka iväg en liten beställning.. ;) för hittade igen min sida men underbara klänningar till bra priser, så jag hitta mig en klänning som jag bara trånat efter alltför länge nu, men nu ska jag fan ha den! punkt slut! =)


  

sjukt dålig bild, men den får duga.




Nu ska jag leta vidare om jag hittar mig någon vit, fin studentklänning! adios.




Av Lina Larsson - 5 april 2010 18:32

båda dagarna jag drack - till en början iaf!! =)


                                  

      


Lördag var det 80-tals tema på hotellet,(som alla kanske ser på den rosa outfiten) & typ bara jag & johanna som hade klätt ut oss, men va tusan!! det är bara påsk en gång per år! ;)

Av Lina Larsson - 5 april 2010 17:51

Varför ska jag alltid komma till en punkt då jag bara vill gräva ner mig, gå tillbaka & vara där resten av mitt liv??!!?! Jag fattar det inte själv hur jag ens kan komma på tanken att tänka åt det hållet....... Nej, nu får jag fan skärpa till mig!!!! OJOJ :(




- Life isn't about the breaths we take, it's about the moments that take our breath away.


Av Lina Larsson - 5 april 2010 17:46

Life isn't about keeping score.
It's not about how many friends you have.
Or how accepted you are.
Not about if you have plans this weekend or if you're alone.
It isn't about who you're dating, who you used to date, how many people dated, or if you haven't been with anyone at all.
It isn't about who you have kissed.
It's not about sex.
It isn't about who your family is or how much money they have.
Or what kind of car you drive.
Or where you are sent to school.
It's not about how beautiful or ugly you are.
Or what clothes you wear, what shoes you have on, or what kind of music you listen to.
It's not about if your hair is blonde, red, black, or brown.
Or if your skin is too light or too dark.
Not about what grades you get, how smart you are, how smart everybody else thinks you are, or how smart standardized tests say you are.
It's not about what clubs you're in or how good you are at "your" sport.
It's not about representing your whole being on a piece of paper and seeing who will "accept the written you."


But, life is about who you love and who you hurt.
It's about who you make happy or unhappy purposefully.
It's about keeping or betraying trust.
It's about friendship, used as a sanctity or a weapon.
It's about what you say and mean, maybe hurtful, maybe heartening.
About starting rumors and contributing to petty gossip.
It's about what judgments you pass and why. And who your judgments are spread to.
It's about who you've ignored with full control and intention.
It's about jealousy, fear, ignorance, and revenge.
It's about carrying inner hate and love, letting it grow, and spreading it.
But most of all, it's about using your life to touch or poison people's hearts in such a way that could have never occurred alone.

Only you choose the way those hearts are affected, and those choices are what life's all about.

Av Lina Larsson - 5 april 2010 17:36

- life isn't about waiting for the storm to pass it's about learning to dance in the rain.

  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards