'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2010

Av Lina Larsson - 24 april 2010 21:33

Trevlig helg, sug & svälj / världens bästa lina & johanna! ;-)



   Skål förtusan!

Av Lina Larsson - 22 april 2010 23:09

is my homie! ;-)


nu ska jag kila upp & söka upp john blund för ett tag. för imorgon måste jag vara pigg, för då blir det nationella i svB som är typ 5(!) timmar, fast man behöver ju som tur är inte sitta så länge. sen blir det att umgås med j-ny och smida planer, sen hem fixa sig lite, städa, övningsköra & senare på kvällen blir det rockkarusellen! jag har mycket att göra, jaaa. plus att jag måset börja med projektrapporten på lördag också.. huh! tur nästa vecka är sist veckan på skolan så! ;-) DET GILLAR VI!!!!

 

G-natt!

Av Lina Larsson - 22 april 2010 22:39

Faster till världens sötaste barn.

Love you!



Marlee 2010-01-08

    

Lowa & Casper 2007-08-19

  

Av Lina Larsson - 22 april 2010 22:19

Mars och första delen av april 2010 lovar ett lyckligt kärleksliv. Du har ett rikt roligt socialt liv och det dyker upp intressanta tillfällen under vilka du kan starta en idyll.

Andra delen av april 2010 och första dekanen i maj månad 2010 är inriktade på kärlek och relationer, men de skapar även dilemman, oenigheter, tvekan, frustrationer och blockeringar.

Detta kompenseras under juni och juli 2010, månader under vilka Jupiter-Uranus konjunkturen i kärlekens hus kommer att skapa intressanta ovanliga romantiska situationer. Augusti 2010 och november 2010 är riskfyllda månader.

Skytten 2010: Hem och familj

År 2010 är ett år under vilket frågor som rör hemmet, familjen och förmögenhet utvecklas dynamiskt på ett spektakulärt och oväntat sätt. Var på din vakt eftersom det kommer att dyka upp tillfällen för förnyelse och förändring. Under juni - augusti 2010, kommer det bästa att hända inom områden som rör föräldraskapet.

Skytten 2010: Yrkesliv och pengar

Precis som under sista delen av 2009, kommer Mars att fortsätta att uppmuntra studier, forskning, sökandet efter kunskap även under de fem första månaderna av 2010.

Du skaffar dig intellektuell energi, som väntar på att användas i bättre syften (högskola, magister, författning av en bok, etc.). Samarbeten över avstånd, affärsresor eller studier, kontakt med andra kulturer och civilisationer är en av dina största intressen.

Intressanta möjligheter kan även dyka upp inom områden som har med fastigheter att göra och inom kreativa områden.

Sammanfattningsvis är 2010 ett spännande och överraskande år. Även den ekonomiska situation är bra under hela året, men under sommaren 2010 bör du inte ta några som helst risker eftersom du kan råka ut för materiella förluster.

Skytten 2010: Hälsa

Du kan njuta av en god hälsa under 2010. Dina energinivåer är höga. Du kan däremot även behöva stå ut med stressfyllda situationer och det kan dyka upp en massa konstiga temporära hälsoproblem. Var försiktig under sista delen av året, i synnerhet under september 2010.

Av Lina Larsson - 22 april 2010 22:11

vad jag är less på alla svek, lögner & elakheter....

när ska detta skitliv ta slut egentligen? känns som att jag spinner på i ett litet hamsterhjul vareviga dag som går, men jag orkar fan inte mer snart... inser nu att det har inte varit värt att springa i det där hjulet i snart 2år.. jag kommer ingenvart. för varje varv som gått har allt bara blivit värre. jag blir mer & mer ledsen, och vill gå & dö mer för varje jävla varv som går... jag vill bli lycklig på riktigt. jag vill att allt ska vara som det var för  typ 1,5 år sen.. då var allt perfekt. men nu är allt tvärtemot det - helt åt helvete.



jag är så otroligt less på alla människor vars liv går ut på att försöka förstöra & trycka ner andras liv, usch på er!!


Av Lina Larsson - 20 april 2010 16:53

När man behöver någon vid sin sida, så finns ni alltid där.. Önskar alla fick ha vänner som er.

 

 

  

   

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards