'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2010

Av Lina Larsson - 5 april 2010 14:42

Är nu över! & det tackar vi för.. För det är först idag jag har sluppit min bakfylla.


Torsdagen - var vi nykter & duktiga! ;) följde med Michaela istället och såg när hon tatuera sig.


Fredagen - börjades hos rbk ett gäng, sen drog vi vidare till sam & senare till tob på efterparty. rolig, men sjuk kväll.. =)


Lördagen - var jag alldeles för bakfull & svinig.. funderade starkt ett tag på att vara nykter, men sedan tänkte jag om & det var tur det! vi började hos matte, sen en snabbis till petter & sedan dirr till hotellet! väl där hade jag skit kul, träffa massa folk som jag inte träffat på länge, dansade som aldrig förr & det bästa av allt... blev bjuden på en massaaaaa drinkar! det hurrar vi för!! sen efter hotellet sket sig allt, jag blev sne i huvudet och allt spårade,  sedan gick jag hem till mitt lovely BB. På söndag hade jag världens ångest & ville typ dö när jag vaknade, fattade inte hur jag hade tagit mig hem, vad jag hade gjort eller nått, och hur jag kunde ha sår på kroppen+massa blåmärken & sönderslaggi händer....... tills minnet började komma tillbaka. vojvojvoj.. Men det blev bättre senare som tur är!!!!!!!!!!!


Men det som jag börjar störa mig sjukt mycket på är hur fan folk orkar?!!? Hur orkar folk gå & hitta på att JAG är kär i någon när det är dom som säger det som är det...? Ja herregud säger jag bara. Det är som sjukt hur lite folk har att göra här i ökx ibland ;) För det är ju bara till å skratta åt.... Fast lite sur blir man ju, för jag vill fan inte ha något rykte om att jag är kär i någon som jag aldrig hyst en enda känsla åt!!!!!! För jag tror nog alla vet vem jag är kär i, egentligen... ;-P PUSS PÅ ER ÖVERKALIX!!



Och idag ska jag bara ta det sjukt lugnt. Kanske dra till Lomträsk senare om jag får mig någon skjuts åsåe... =) SKÖNT!



Av Lina Larsson - 2 april 2010 13:02

nu ska jag hoppa i duschen & sedan fixa mig klar i hopp om att någon vill joina mig och supa sönder hela världen ikväll..

 


För nu när man äntligen insett vad fan man betytt vet man ju, jag kan säga rakt ut då.. Jag är så jävla less/förbannad/sur/ledsen just nu så jag tror ingen vill vara i min närhet just nu!!!!!!!!

Meeen jag vet kära du - jag är fet, ful, äcklig och ser ut som fan själv och allt annat elakt man kan komma på, men vetdu - jag har fan något som är mycket bättre än dig...  Ett riktigt liv :) Du ska inte ens få se åt mig igen, för det förtjänar du inte som du har varit... Jag önskar alla fick veta vilket jävla svin du är så dom fattar vad dom har att göra med!!!!!!!!! Men ingen tycks ju fatta det, alla tror du är en jävla fucking ängel. Men nu vart jag less, alldeles för less att du ska försöka trycka ner mig igen... Allt för att FÖRSÖKA göra mig ledsen när jag ska dricka. Du gör fan allt för att man ska må dåligt... Men vetdu, det funkar inte på mig! ;-) Jag blir inte ledsen, jag mest skrattar åt dig... Och åt mig såklart, som har ödslat 1,5år av min tid på en som verkade vara jordens elakaste människa. Jag fattar inte själv hur jag kan ha varit så korkad. Men nu - nu ska jag aldrig låta dig trycka ner mig en gång till.. För nu får det fan vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(



  

 

     

Av Lina Larsson - 2 april 2010 12:22

Igår kom annika & johanna till mig, för annika skulle vara snäll och sy fast mitt hår åsåe.  Och även Michaela kikade in, och där satt vi 4 brudar och surra ikapp... =) Sen när det var klart, drog vi ner till OK och köpte oss godis & dricka. Men inte nog med det, sen åkte vi och köpte chips & dip på det också!! ;) Och sen satt vi hos Tob i typ 3,5 timme och såg när Michaela tatuerade sig! Och vi hann även se på John Tucker must die= världens bästa film att se om man hatar män!! ;) Sedan när det var klart skjuts vi , eller rättare sagt J-ny hem Michaela, och sedan drog jag och J vidare till Mw, och jag var tvungen smaka en Bacardi Mango.. Men jag kan säga att dom är inte ens i närheten så goda som Orange , men dom dög!! =)


nej, nu ska jag kila vidare och börja fundera va tusan man ska ikväll.... dricka eller inte!?! det är frågan.



Av Lina Larsson - 2 april 2010 12:10

så sant, så sant.


   

  

Av Lina Larsson - 1 april 2010 14:58

En helt vanlig Torsdag... Men idag får vi finbesök här på BB!! =) Min bror + flickvän+ ett liten sötnos kommer hit idag! Aaaw.. Blir kul!! Plus att dom ska komma ut & festa på Lördag också, och det var ju inte igår såattsäga... Sist jag festa med Krit måste ha varit Mikaeli...Eller kanske Halloween, och Michaela, det var nog förra påsk!! Hoppas på att den här påsken blir lika kul, om inte roligare. För jag är sjukt TAGGAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jag vill dricka idag också, men då sviker ju 95% kommunen och drar till Kalix.. Hmm.. Ja, hade jag haft pengar hade jag gjort exakt samma sak egentligen så! =) Men nu är det så att börsen är tom.. Eller de jag har kvar ligger & väntar på att få komma in i systembolagets kassaapparat. Sådeså!


      X flera.  = ÄR MIN HELG RÄDDAD!



Av Lina Larsson - 1 april 2010 14:54

Det här är svårt att förklara,
kanske inte bara en vanlig låt om min vardag.
Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta,
bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana.
För det blir så ibland, jag vet,
det tar tid och jag tror jag vet.
Vad vi gjorde för fel, passionerat,
men okontrollerat, ha! idioter.
Och jag vill bara känna hur det känns,
tänka tillbaka bara minnas & vara konsekvent.
Våra stunder vi hade, tankar idér,
din lukt i din nacke, pussar och skrattar,
åt, sista gången vi delade en spliff på balkongen.
satt uppe på natten..

Den enda personen som tagit upp min tankekraft
24/7.. Baby – som en brasse sagt!
Oh shit vad jag älskar dig.
trotts att jag knappt visste vad dom orden betydde.
Och det vet jag typ inte ens idag.
Det gick för fort, vi vände blad.
från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av.
Det bästa sex jag haft i hela mitt liv!
Jag nästan jag nästan skäms över att säga det högt,
ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill.
Det kändes nästan överflödigt och använda rösten, okej.

Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vännen som har tagit det till nästa level
där vi bara hoppades men fick se vad som hände!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards