'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2011

-

Av Lina Larsson - 28 oktober 2011 23:25

Upp kl.08.30 imorgon. Sen blir det Luleå hela dagen. 





Nu ska jag lyssna musik tills jag nästan somnar vid datorn, för så trött är jag.


Exakt 1år sedan. Fullt med snö och isen hade lagt sig i Stugan. Härrrrliga tider!  

Av Lina Larsson - 28 oktober 2011 23:11

Vilken toppendag.


Jobbat 7-12. Sen åkte jag, Amanda, Annica, Astrid och Ida till Luleå. Lämnade av tjejerna i Sunderbyn på regionslägret och såg till så dom fick sig sovplats. Sen tog jag & Annica vårat pick & pack och for till Godishuset. Köpte för mycket godis. Sen blev det LF Basket mot Norrköping Dolphins. Jag hade visst glömt bort hur roligt det är att se Basket på elit nivå. Tiden rann iväg och plötsligt var jag hemma. Jag och Annica hade mycket roligt. Och skratta så mycket har jag inte gjort på mycket länge.

En toppendag helt enkelt. 



Imorgon blir det Luleå igen får att se hur det går för Amanda, Ida & Astrid.

Men i mina ögon är alla 12st bäst hursomhelst, och vad som än händer.

(=

Av Lina Larsson - 26 oktober 2011 15:32

Har hämtat hit Morfar så han får tänka på annat en stund, och inte vara själv. I skrivande stund har han gått över till grannen här på BB och pratat. Jag har laddat upp bilder på Ansiktsboken, och nu ska jag ta mig en rykande het kaffekopp och sen ska jag surra med folket här på BB. Jag älskar att vara ledig och rå om mina nära & kära. 



Och ikväll blir det basketträning, gud vad roligt. Alla är så otroligt duktiga. Varenda en.

Och ihelgen ska jag följa med och hejja fram 3tjejer från laget till Regionsuttagningen!


Mini-Me på match! 2003.  

Av Lina Larsson - 26 oktober 2011 15:29

Jaha. Återigen kommer allt, precis allt på en gång.


Mormor & Mamma har nog världens otur på sin sida. Fan också.

"Alltid är det något" sa jag till Mamma igår.




När ska allt släppa? När ska alla i min närhet få bli friska? När ska dom få SLIPPA allt?


Av Lina Larsson - 26 oktober 2011 14:57

Jag hitta ju mig min Kia. Min fina, fina gumma. Helt perfekt för mig.


Jag skiter i om hon är en blandras och inte duger åt vissa människor....

Men i mina ögon är hon en av dom klokaste hundarna jag har träffat. Hon är absolut inte perfekt.

Men det vill jag nog inte att hon ska vara heller. För mig får hon vara alldeles för energisk och busig.

För mig får hon vara ett "damp-anfall" ibland. För mig får hon vara avvaktande mot människor hon inte träffat förr. För det är hon. Hon i ett nötskal. Och det är några av alla anledningar till att jag älskar hon mest av allt på hela jorden. För hon gör jag allt. Och hon gör mer än allt för mig.

Skulle jag hoppa, skulle hon nog hinna läsa mina tankar och hinna hoppa före mig. 


 


   


Av Lina Larsson - 25 oktober 2011 13:50

Sometimes love comes around,
and it knocks you down.
Just get back up,
when it knocks you down.


Av Lina Larsson - 25 oktober 2011 13:41

Nu har jag fixat & trixat. Gjort mig 2st till fina canvastavlor med fin fina bilder. som ska få hänga bredvid mina andra på väggen. Framkallat 100st gratisbilder, och endel av dom ska upp i ramar på väggen sen. Och endel ska ges bort. Resten ska bara få ligga i kuvertet och förgylla mitt liv ibland. Bilder från PDOL, tjejfester, Personalfesten/Luleåkalaset, Överkalix Marknad och Turkiet gånger två...

Och från resten av den fina sommar som gått. En sommar som satt sina spår.





Nu ska jag vara social med Morfar som är här på besök under dagen då Mormor är borta över dagen. 


 



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards