'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina Larsson - 12 oktober 2011 22:25

Finns nog ingen låt som jag hört tidigare i mitt snart 20åriga långa liv som fått mig att göra så galna, roliga & urspårade saker. Den är i en klass för sig själv, och en låt man verkligen kommer att tänka på Min och Rebecca's resa. En låt som gör mig varm i hjärtat. En låt som får mig att bli glad igen. Fan också, så jag vill tillbaka. 



Av Lina Larsson - 12 oktober 2011 21:56

http://www.sistaminuten.se/tour/charters/sistaminuten?a=sistaminuten&deps=Lule%C3%A5&words=Alanya&d=20&m=2012-05&delta=1&days=11-18&rating=0&sort=price&maxprce=&beach=&centre=





Vem är på?



Oj, så jag vill att det ska bli Vår/Sommar.

Och om jag ska tillbaka, det finns det inga tvivel på. 

Jag är ju duktig och lägger undan pengar varje månad så.

Mina pengar, mitt val var det va. Inga kläder från Nelly, och inga onödiga inköp inte. Fyfan så jag hade velat att jag fick åka igår helst...





.

Av Lina Larsson - 12 oktober 2011 17:19

I got ice in my veins, blood in my eyes.
Hate in my heart, love in my mind.
I seen nights full of pain, days of the same.
You keep the sunshine, save me the rain.
I search but never find, hurt but never cry.
I work and forever try, but I'm cursed so never mind.
And it's worse but better time's seem further and beyond.
The top gets higher, the more that I climb.
The spot gets smaller and I get bigger.

Cause all this bullshit, it made me strong mother fucker.


     

Av Lina Larsson - 12 oktober 2011 16:53



Har vaknat tidigt utav mig själv för en gångs skull idag. Halv 9 slog jag upp ögonen. Tog en varm, och lååång dusch. Sedan fixade jag mig, för annars har det varit snabbt på med mascara de senaste veckorna.... Sjukt tråkigt. Så idag lyxade jag till det lite kan man nästan säga. Jag behöver nog inte ens berätta hur otroligt skönt det är att vara ledig en hel dag. 


Efter det for jag till Mormor och Morfar och städade. Fina människor. Som blir så glad av minsta lilla. Sen tog jag med Morfar på en sväng broarna runt.... Och sist hamnade vi på hans gamla arbetsplats, hos Kyrkovaktmästarna där vi satt bra över 1timme och pratade. Morfar berättade om hur dom arbetade förr. Inga maskiner, bara händerna och kropparna som hjälpmedel. "Inte konstigt att du har värk idag Gunnar" sa Tomas. 

Morfar fick även gråta en skvätt när han fick höra hur "riktigt" barnbarn han har. Söta, snälla Morfar.


Nej, nu ska jag fortsätta... Kanske dricka ett glas vatten så huvudvärken släpper lite grann. Sen drar jag till Erkki en sväng och surrar.. Och slutligen drar jag på Basketträning med dom bästa.



Imorgon - Luleå med ett gäng härliga brudar! ;)

Av Lina Larsson - 11 oktober 2011 20:35

Att jag är stolt. Över dom finaste, roligaste tjejerna man kan träna. Är man nere & whinar sönder världen, så gör en träning allt så man blir glad igen.


Igår när vi skulle börja så skulle 3stycken "bara just visa en dans dom lärt sig", det slutade med att hela laget stod och dansade denna dans. Jag fick så skratta. Sen alla skämt, alla roliga kommentarer - Ja, det är obeskrivligt hur glad man blir av dessa fina tjejer. Dom har så mycket kvar att lära sig, men framåt går det verkligen. Jag blir varm i hjärtat av att höra hur bra det för dom. Bara av att en satt 3st 3:or inom 2minuter kan få mig att nästan börja gråta... Att se hur en går från att göra fel, till att göra en nästintill felfri lay-up. Hur dom lärt sig att skjuta så bra. 


Fina, fina flickor. Som har hela livet framför sig. Hela ungdomen.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards