'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 30 september 2010 14:21

säger jag bara! happyface är det enda jag kan dra på mig idag.. GUD SÅ HÄRLIGT ATT UPPKÖRNINGEN ÄR BORTGJORD!!!!!! Men då har jag varit nervös, alldeles för nervös.. Haft hjärtklappningar, svettningar & surrat i ett, hela vägen från ökx-ötå.. Pappa har fått stå ut med mycket kan jag bara säga! Men vore det inte för pappsen hade jag aldrig klarat det här, snälla papi! 


Ja, jagg fick iaf göra sjukt många moment tyckte jag. Fick köra på landsväg, göra vänstersväng därifrån, backa runt ett hörn, parkera (backa in mellan 2 bilar!!), göra start i uppförsbacke, köra i vägarbetsområde, köra om 2bilar, köra in på en smal, krokig väg & vända på lämpligaste sätt. Och när vi väl kom fram, och hade slagit av bilen sa jag: Ja, de här gick ju åt helvete... (jag har aldrig kört så dåligt i hela mitt liv faktiskt som jag gjorde då)  Och då sa gubben bara: Men näe Lina, de gick ju hur bra som helst.. Och du är GODKÄND, fucking jävla godkänd!!!! Tack så mycket hacka jag fram, och han tyckte jag sku lura pappa att jag inte klarade det, men inte gick de.. jag kunde inte sluta le! 


Ja, nu är det bara tagga teorin helt enkelt.... Men den går ju åt schota-blängen, men någongång klarar man den ju, hoppas jag! 


ja, &nu fick man sig jobb imorrn, tack för det!! 14-21.15 Extra cash, tacka för det!! 




wooooohooooo


 & på lördag blire party people!!

med världens bästa JOSSE dessutom!

Av Lina Larsson - 29 september 2010 18:03


    


      

Av Lina Larsson - 29 september 2010 17:38

SJUKT TAGGAD!!!!!!!! är det enda vettiga jag kan komma fram till just nu. 






Återkommer strax när jag känner att hjärtat slutat slå ur kroppen min!

Av Lina Larsson - 29 september 2010 11:39

& jag har mycket som väntar resten av veckan här, känns det iaf som. Men egentligen så är det ju, ingenting? Det enda jag ör om dagarna är att jag är ute med Kia på prommis, sen sitter på datorn mest hela dagen, och vid 3/halv 4 börjar jag laga mat. Men imorgon är det basketträning, & då blir jag själv, för Mamma jobbar.. Ja, det funkar ju det också! 


Idag står det Flygande Jacob på menyn, bara karln min hör av sig så när ja vet när han kommer hemåt, så jag vet när jag ska börja matlagandet.. Äsch, det finns ju micro annars :-P


  


Ingredienser:


Gör så här:

Strimla kycklingfilé och bacon. Hetta upp en stekpanna och stek kyckling- och baconbitarna på medelstark värme tills filén fått fin färg. Gör detta i 2-3 omgångar så att det blir lagom mycket i stekpannan. Lägg över kyckling- och baconbitarna i en hyfsat stor ugnsform. (Jag använder en rektangulär som är 22 x 35 cm och 4 cm djup eller den ovala på bilden.)


Skiva bananerna och fördela över kyckling- och baconbitarna.

Vispa grädden och blanda med chilisås. Häll över och bred ut. Strö över jordnötter.

Gratinera i mitten av ugnen 225 grader i 15 minuter.

 Servera med kokt ris och sallad.


SUPERGOTT! Lätt att laga också. :)

Av Lina Larsson - 28 september 2010 16:43

Gud vad jag är på bra humör idag alltså! :)

Väntar på Tobias som är i duschen, sen blir det att handla så jag kan laga mat resten av veckan.. (Gud så kul det är att laga & göra sina egna rätter.) Och sen blir det ett "mormor & morfar" besök. Och dom blir ju inte liiite glada när Kia är med, så nu.... Äta efterrätt & sen iväg! 




Inte undra på att mormor & morfar blir lyckliga när en sån här sötnos kommer på besök =) 


  


;)

Av Lina Larsson - 28 september 2010 16:38

Har nyss ätit köttfärssås & fullkornspaghetti ala Lina. Och snart blir det efterrätt, Kiwi & Vindruvor. :) Det var ett tag sen man åt någon annan frukt än banan, så det fick bli det idag. Och när Mamma var snäll köpte det så får man passa på!


Och på tal om Mamma, måste jag ha världens absolut snällaste Mamma. Jag ville inte fara själv på polisstationen (fråga mig inte varför), så jag ringde till henne & frågade, men hon slutade halv 2, vilket skulle bli för sent. Men då ringde hon upp, 2min senare & sa att hon kommer med mig. Hon kom från jobbet för att skjutsa mig dit & vänta på mig. Hur snällt är inte det egentligen? Snäll-Mami!

Av Lina Larsson - 28 september 2010 14:21

Fantan Mojah - Stronger

Manian - Welcome to the club

Manian - Ravers in the UK

Flo Rida ft David Guetta - Club can't handle me

Ela Rose ft David Deejay - I can feel

Scooter - Friends

Lil Jon ft Paradiso Girls - Patron Tequila

Ke$ha - Take it off

R.I.O - Serenade (Radio Edit)

Eminem ft Lil Wayne - No Love

Enrique Iglesias ft Pitbull - I Like It

Volbeat - Fallen

Erik Hassle - Standing where you left me

Waldo's People - I wanna be a rockstar

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards