'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 20 september 2010 23:05

Jag har enormt stor lust att boka mig en sista minuten resa någonstans. Skulle fan kunna åka själv vore det så att allt inte var så jäkla dyrt! Dyker det upp en skit-billig resa åker jag iväg tror jag! Sådeså! =)



  

Av Lina Larsson - 20 september 2010 22:55

     

Av Lina Larsson - 20 september 2010 22:47

Nu ska det tappas kilon, förhoppnngsvis iaf. Har beställt hem lite grejer som förhoppningsvis kommer funka bra. Hoppas, hoppas, hoppas!!




Av Lina Larsson - 20 september 2010 16:03

tänk att det nästan är 6år sedan jag slutade basket. det är sjukt. jag ställer mig återigen frågan.... va fan slutade jag för? jag älskade det, och gör det fortfarande. det är något inom mig som ännu brinner för basket. & tur då att jag & mamma fick chansen att träna flickor 97/98, garn kul!



  


Av Lina Larsson - 20 september 2010 15:53

är vad jag ska pyssla med resten av dagen :) grymt roligt, & skönt att få börjat röra på sig igen också!  härrrligt! 


har precis kommit hem från mormor & morfar. roligt att fördriva tiden med att göra nå iaf, för i lägenheten orkar jag inte sitta.. så jag åt frukost, & drog ut på en prommis, och gick sen till m & m. gick & handla med morfar, och vi tog även med oss Kia. :) då stanna gubben, (vars hund blev attackerad för nån vecka sen) & pratade med oss.. Hojja. Synd om den lilla hunden.. Ja, det kan inte vara lätt ha en aggressiv hund, men sen så kan ju ingen annan sätta sig in i situationen, för att gå & ta bort sin hnd är ju inte bara så - "bara". Det måste vara sjukt tungt också, det är ju ändå som en familjemedlem. Men nu vore ju det bästa att avliva hunden där, för varken den eller någon annan mår ju bra av att det ska vara såhär. De blir osämja bland massa folk också. Ja, skitsamma. Det är inte mina val & mina beslut det handlar om. Men skulle den, eller vilken som helst hund hoppa på Kia tror jag inte jag skulle acceptera att den skulle leva mer, tyvärr. Man ska kunna gå överallt, utan att en hund ska hoppa på en annan & nästan ta livet av den. Ja, Dino blev ju påhoppad också, men tur som var hann han slita sig lös från kopplet han satt fastbunden i, innan det var för sent & sätta lill-hunden på plats!  Go Dino! =)


Nej, nu ska jag kolla maten så jag int bränner den :) ha det bäst fuckers!

Av Lina Larsson - 20 september 2010 00:13

helgen har bestått av ganska lite, men ändå roligt har vi haft :)


fredag tog vi det lugnt, var & byggde i tvärån.. jag var med Kia. för är jag & bryr mig i deras bygge får jag nog bara en spark i arslet. :) sen tog jag & tobias det lilla lugna, sen var vi ut på mission & kolla läget..

Lördag var vi också & byggde, sedan drog vi till bränna & blev bjuden på pizza av mamma, hos mormor & morfar som också var sugen på pizza! sen drog jag, tobias, sebbe & hasse till pappa & deras jaktkoja & hälsade på ett tag. vi körde nog en nästan 20mils sväng, för att vi körde alla möjliga skogsvägar i hopp om att få se nå djur. men det blev bara en tjäder & en orre. och jag fick bli skräckslagen när jag körde, då det mittiallt hoppa upp en hund på vägen, som jag fick tvärnita för (!) puh, säger jag bara! sedan drog vi hem, kolsvart & mysigt var det. :D

Idag vaknade vi upp på BB, på flickrummet mitt! så vi försökt laga morfar's bil, sen drog vi till tvärån, sen var vi på gyljen, fota Bonnevillen & drack thé & åt blåbärspaj :) GÖTT!! 



nej, nog babblat om min oerhört intressanta helg (int)



HEEEEEEEEJDÅ & GODNATT!!!!!

Av Lina Larsson - 20 september 2010 00:03

Jag orkar inte tänka nåmer på hur detta valet gick, jag gör en djup-jävla-suck istället & försöker tänka positivt.. fast äckel reinfeldt står i tv-rutan & låtsas vara nå. fast egentligen tycker jag bara han är en stor skithög rent utav sagt. kyss mig i arslet Reinfeldt, jag hatar dig lika mycket fast du vunnit valet...... ;)

Lx3

Av Lina Larsson - 19 september 2010 23:39

  

Sometimes I wish I was someone other than me,
Fighting to make the mirror happy,
Trying to find whatever is missing,
Won't you help me back to glory.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards