'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 15 september 2010 22:33

jag är på bra humör, sjukt bra humör.. jag vill hoppa & busa, men tyvärr så skulle Tobias bli argare än argast när han ska upp på jobbet imorgon. That's life. :( Jag får nöja mig med att invänta mitt paket från nelly som kommer imorgon, för då kommer jag nog hoppa av glödje! =) 


ska nog dra till sovrummet, för här kan jag inte sitta länge till, då stannar jag här tills sent inatt, & det vill jag inte. Jag ska ut på tidig morgon prommis med Kia . Och imorgon är det även basketträning för flickorna, skitkul! Önskar man aldrig hade varit så dum & slutat basket.... Men när jag väl slutat, börjar jag inte igen. Min kondition är för dålig, koordinationen har försämrats rejält & jag är lat & fet. 


Nej, nu blev det för mycket igen... Nu ska jag hoppa (bokstavligt talat) i sängen! HEJRÅ.




Av Lina Larsson - 15 september 2010 22:30

  

Av Lina Larsson - 15 september 2010 22:28

  

Av Lina Larsson - 15 september 2010 22:15

Kan dra min dag i korta ord, så ni inte behöver få alltför många trisa detaljer. So, here it is: 


* Vaknade, gjorde Kia mat & gick ut med hon.

* For på AF/Jobbcoach.

* For & förtidsröstade.

* Åkte upp till BB & tog det lugnt.

* Åkte på jobbet (fick mig extra idag, tackar för det!!!)

& nu sitter/ligger jag här i soffan och ska strax starta filmen, Letters to Juliet. Hoppas den är bra.


  

Av Lina Larsson - 14 september 2010 23:21

Nu ska jag börja avrunda & hoppa i sängs med min karl & hund som redan ligger där och sover.  Dom små tjuv-sovarna! Men förstår dom.. Tobias jobbar hela dagar, och Kia har haft damp hela kvällen & kutat runt. Så om dom är trötta as hell, förstår jag dom helt klart..


Så nu ska även jag tacka för mig & sova. För imorgon bitti när det AF som gäller, & nu jäklar ska jag börja få mig pengar!!! För nu har jag varit inskriven 4månader utan något som helst resultat. 



G-natt!




Av Lina Larsson - 14 september 2010 23:12

  

Av Lina Larsson - 14 september 2010 23:06

             

      


Rolig & helt galen helg!

Av Lina Larsson - 14 september 2010 23:01

    

Svårt sugen på Bacardi Orange.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards