'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2010

Av Lina Larsson - 19 september 2010 22:59

bowla =) helst nyss! vill dra ihop ett gäng, fara bowla, äta go mat, ta en cider eller 2 & ha det förjävla kul! älskar att bowla fast jag är sämst, men det är ju så kul iallafall! någon som är på att dra ihop ett gäng nå & fara göra bort sig? :)

Av Lina Larsson - 19 september 2010 22:39

på vissa människor. jag är absolut inte perfekt, kommer aldrig bli heller. men inte ska jag då någonsin mer ställa upp för människor som rent utav sagt kysser en i arslet & skiter i en totalt. att skita i sina vänner så fort det blir en motgång tycker jag är lågt, jävligt lågt. ja, som sagt... vissa är äkta, vissa är inte. 

Av Lina Larsson - 19 september 2010 22:34

          


& bland annat dessa bilder hann jag fota idag =)

Av Lina Larsson - 19 september 2010 22:24

Ja, herrgud. Nyss gick hon ut med att hon ville hjälpa människor med problem, sjukdomar m.m Och nu skriver hon det här. Kallar dom parasit. Toppbloggerska in my ass! Kissie kändes fan smartare än hon i det här läget.



Länk till inlägget:

http://blondinbella.se/rod-godhjartad/#Kommentarer

Av Lina Larsson - 18 september 2010 00:11

     Älskar er.

Av Lina Larsson - 17 september 2010 23:51

Vänner är som stjärnor, man ser dom inte alltid -

men vet ändå att dom alltid finns där.


        

Jag är inte den bästa vännen, absolut inte. Jag är grymt dålig på att höra av mig, jag glömmer bort det eller så far det helt enkelt uti annat. Jag kan vara jävligt envis & hålla fast vid det jag tycker & tänker. Men en sak är säker, jag har inte haft många riktigt nära vänner, såna som man kan berätta precis allt åt, de mörkaste hemligheter (utan att man vet att det kommer ut.) Men med er har jag kunnat det. Ibland tror jag att ni vet mer om mig än jag själv vetat. Johanna är den typen man kan berätta precis allt åt, vi kan skratta, vi kan gråta tillsammans, även gråta tills vi börjar skratta.  Vi har gjort de sjukaste sakerna man kan hitta på, vi kan trigga upp varandra till nästan vadsomhelst, vi har varit på missions, vi har varit med varandra genom sorg & glädje. Vi har skadat oss rejält vissa gånger, men vi har tagit oss igenom varenda liten sak & ställt oss upp med raka ryggar! ja - vi har också supit skallarna av varandra. 

Rebecca är den förstående typen, hon ger dom finaste råden & försöker verkligen hjälpa en på bästa möjliga sätt. Hon är grymt smart & kan verkligen det mesta - bara hon har viljan. Hon bryr sig ibland lite för mycket om andra, när det är hon själv hon borde bry sig mest om. Hon är förbannat omtänksam & vill alla väl. En sann vän helt enkelt.

Och sist men inte minst - Josse. Hon är en sån där vän man kan tappa kontakten med för ett halvår, men när vi träffas igen känns allt som att vi varit bästisar & umgåtts 24/7. Vi har varit vänner sen vi började gå tror jag, och hon är en som man kan.. ja.. Vara sig själv med helt enkelt. :) Vi har lätt roligast tsm. B4-Josse & Kiss-Lina!



Närsomhelst, hursomhelst & varsomhelst  

Jag må inte alltid höra av mig - men det betyder inte att jag slutat tycka om er, för i mina ögon kommer ni alltid vara hemskt värdefulla. Kom ihåg det!

Av Lina Larsson - 17 september 2010 12:44

har precis sett klart Letters to Juliet som jag aldrig såg i förrgår. Tiden räckte helt enkelt inte till, så jag såg den idag istället. Och den kan jag verkligen tipsa till alla som letar efter den perfekta "love storyn", för gud så bra den var.. och alltid såklart ett lyckligt slut! =) önskar alla fick uppleva sin kärlek sådär.


Idag blir det massa att göra, som vanligt.. Jag ska dammsuga & vaska hela lägenheten, sortera in alla kläder, för dom ligger verkligen i en enda stor hög i garderoben, försöka få tvätt-tid & tvätta ikväll, plocka till här inne & emellanåt ut med hunden :) men tur som är är hon så duktig & snäll & visar när hon är nödig, oftast iaf ;) Nu kanske jag skule börja avrunda, slå på en skiva & sätta igång med städandet, för här kommer jag ju ingenvart.. 


xoxo

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards