'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lina Larsson - 31 augusti 2010 14:09

BG ringde precis så jag fik mig jobb imorgon, & heeela helgen! Monsterturer dessutom. Men det = Pengar! =) Är så glad att jag får mig jobb när det finns =) För när ens lön kommer är det värt all uppstigning 06.00 på morgonen! & skönt är det, men har jobbat varje helg i över en månad. Bra ursäkt att inte dricka! ;)



Nej, nu måste jag avrunda... ska diska, duscha, laga mat & göra mig klar & hinna gå upp med Kia på brännaberget innan kl. 16(!) så nu är det högväxel som gäller för mig!! 

Av Lina Larsson - 31 augusti 2010 12:30

Jag vet redan nu att jag inte kommer klara det. jag kommer få ett jättesvårt prov, bara för att det är mig vi pratar om. Aldrig har jag "turen på min sida." Menmen, om jag kuggar antar jag att jag lär mig till nästa gång... Man måste träna ordentligt. Jag kommer ångra mig så mycket imorgon när jag sitter där, och undra för mig själv: Vafan har jag inte tränat för?



Äh, det kommer fler gånger... & man lär sig av sina misstag :) man kan ju inte crya ihop över ett teoriprov, nog finns det värre saker i världen... tänk bara på dom svältande & sjuka barnen i Afrika.


Av Lina Larsson - 31 augusti 2010 11:34

Idag efter Tobias slutat drar vi till Luleå... Och Luleå=Shopping! 


Jag måste ha:


* Hundbur till Kia. Någon som vet var de finns billiga?

* En ny telefon, min är trasig, och nu har jag pappas.

* Sminkborttagning. (För detta funkar inte, jag sover med sminket alltid= äckelfinnar.)

* MAT!!!!


Detta blir ett dyrt kalas....


        

Av Lina Larsson - 29 augusti 2010 11:53

ligger här med gumman & morgonmyser :) funderar vad man skulle ha gjort idag tills man börjar jobba 16.00? Blir kanske att umgås med världens bästa Josse före, så hundarna får busa. Om nu inte Kia är lika fjasig som vanligt.. =) 


Helgen har bestått av jobb, & igår var vi och körde en MASSA skogsvägar.. Nästan för mycket, för jag hann bli less när man var tvungen köra typ 30 för att det var en pissig väg! Äh, de gick det också! Sen så somnade jag så gott 2:a gången vi var & körde, och vakna upp hemma... Lovely! Det är hårt att ligga i hela dagar.....

Av Lina Larsson - 27 augusti 2010 13:07

Har kommit fram till slutsatsen att alkoholen bara ger en problem. Den skapar osämja & förstör. Det har jag stor erfarenhet av. Man blir inte sig själv, och många tappar kontrollen över sig själv helt. Det kostar en sjujäkla massa pengar också för den delen! Hellre har jag ett lyckligt liv, istället för att slösa bort det på en massa skit. Visst, jag har själv druckit mycket, och vissa perioder alldeles för mycket. Jag har haft obeskrivligt bra stunder, som jag alltid kommer ha kvar som minnen, och som jag då & då kan le åt mig själv om. :) Vi har varit galna, vi har varit busiga, hittat på helt sinnessjuka grejer & gjort dom galnaste grejerna man kan hitta på! Vi har haft jävligt kul helt enkelt. 


Men för mig räcker det i framtiden att bara dricka när det är något riktigt speciellt. :)




Rätt meningslöst inlägg... Men är bara så jag känner just nu. Så därför åker jag strax iväg & jobbar 14-21.15, istället för att fara på hotellet, som liks kommer suga röv.. Och låtsas ha så mycket billigare, but hey.. Det är typ 10kr billigare än normalt. Haha. Lurar folk är det enda dom gör =) Tur jag inte är lättlurad, så jag skippar det. Tacka för det!!



50%

Av Lina Larsson - 26 augusti 2010 13:35

Rea på ALLA skor på sko-affärn! Så nu drar jag & kia med mamma & pappa dit... =)


älska skor




Av Lina Larsson - 26 augusti 2010 13:06

Fick ett plötsligt sug att åka utomlands... till Egypten! Skulle vara sjukt roligt :) Har inte alls varit sugen åka någonstans tidigare, eftersom jag var i USA maj 2009, Turkiet September 2009, Och nu sist Bulgarien Maj 2010! Men nu fick jag tillbaka mitt res-sug!! Jag menar, det är väl aldrig fel att åka från ökx 1vecka? Nej, nu ska jag kolla upp det här mer... Synd bara att man inte är rik. Men, man kan ju inte få allt här i världen? ;-)



   

Av Lina Larsson - 25 augusti 2010 14:08

Jag vill till IKEA, skopunkten, Rajalla & alla affärer där :) för på freeeedag får vi lön & jag blir glad bara av tanken hur mycket jag slet i Juli... & det får jag i lön nu på fredag! :) Men det får vänta tills nästa helg med shopping! för ihelgen ska jag tjäna ännu mer....

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards