'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2012

Av Lina Larsson - 22 juli 2012 22:04

På morgon på jobbet gick jag som vanligt i mina egna tankar..... Och just då, så ägnade jag tanken till Mormor, samtidigt som jag öppnade dörren och så fort jag klev in genom den dörren så spelades "Jag trivs bäst i öppna landskap..." med Ulf Lundell på radion, en av Mormor's favoriter. Låten som dom spelade på begravningen. Låten som fick mig att bryta ihop där vi satt hela familjen på första rad i kyrkan. Den låt som jag ibland slår på i min ensamhet, och tänker på Mormor och alla våra stunder tillsammans som vi fick. Jag tänker på den 6:e April, då livet tog en vändning. Familjemiddagen som skulle bli något trevligt slutade istället i tragedi.

Inga ord räcker till för att jag ska kunna förklara hur mycket jag, varje dag saknar henne. Hur mycket jag har ångest över allt hon inte fick uppleva. Och sorgen som vi alla fick genomlida. Varje dag skall du finnas med mig. Jag vet att du vakar över mig, att du står vid min sida. Vid alla våras sida. Du är otroligt saknad, men aldrig glömd. <3

Av Lina Larsson - 21 juli 2012 00:07

Jobbat igår, jobbat idag, jobbar imorgon och även så i övermorgon. 4:e helgen på raken, men jag klagar inte. För nästa vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag. Och så är jag grymt sugen på att hitta på något. Funderat uti stockholm, göteborg och Bruce, kolmården. Men jag tror de får bli nått enkelt som en Luleå resa eller IKEA och Haparanda. Tål att funderas på! :) Men till veckan ska jag njuta av den lugna arbetsveckan och försöka sola näsan lite om vädret tillåter, för nu är jag lika blek igen. Är inte snyggt såattsäga.


Nej, nu ska jag försöka få mig ett par timmars sömn så jag orkar kliva upp ur sängen imorgonbitti och jobba 7-21. =)
Godnatt från vännäsberget! ;)






Av Lina Larsson - 19 juli 2012 15:23

Lördag 14/7

Av Lina Larsson - 19 juli 2012 15:02

Marknad 2012.

Av Lina Larsson - 19 juli 2012 14:22

Nu var det ett tag sen man klottra ner något här. Dock, så har livet rullat på i sin vanliga ordning. Har precis sagt upp lägenheten, så om någon är sugen på en fräsch, plomberad 2:a/alternativt 3:a, så gå in på ökxbostäder! Hoppas någon vill ha den inom kort så jag slipper betala för 3månader till som jag inte kommer spendera mer än 5min/vecka i. Ganska onödigt, ja. 


Sen så har det ju varit marknad.. Festade till i tre hela dagar! Och nå känns det att man inte dricker lika mycket som förr, för herregud så slut och dålig jag har varit. Så efter dom där tre dagarna bestämde jag mig ganska fort att hålla mig borta från flaskan flera månader nu.. För så givande är det faktiskt inte mer. Fast, roligt hade vi... Sjukt roligt att umgås med vänner man inte umgås med så ofta mer. Och träffa lite folk! =) 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards