'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2013

Av Lina Larsson - 31 mars 2013 20:43

.. dock har jag bara firat påsken med att svulla i mig godis och chips. Nykter och fin helg. Har jobbat heeela helgen, och varit lite nere när det varit så himla fint väder. Menmen. Det kommer fler fina dagar så man ska inte klaga. Hela tisdagen ska vi fara ut och må sjukt bra... Pimpla och äta gott ute ;) Livskvalité!


Nu är det duschen som gäller, så jag kommer mig i säng någongång.

Av Lina Larsson - 27 mars 2013 13:54

Som en god vän till mig sa; "Det här är ett Lina år."

 

Och jag tror verkligen det. Jag hoppas det fortsätter i den här riktningen. Bara bra saker händer just nu i mitt liv. En massa spännande. Igår var jag och skrev på mitt anställningsbevis, på 90%. Jag fick det! Jag fick jobbet jag trodde att jag absolut inte skulle få. Men efter flera år som vikarie tycker jag att jag förtjänade det ganska duktigt! Äntligen var det min tur att få en fast inkomst och ett fast schema. Det har varit en krokig, och lång väg för att ta sig hit där jag står just nu. Men nu börjar jag äntligen komma upp på spåret igen! Ljusare tider väntas :)



Av Lina Larsson - 23 mars 2013 23:18

Fin lördag! Startade med en (kort) sovmorgon då både min hund och karl steg upp och jag hörde varenda steg dom tog. Sen for vi till Pappa, lasta in oss tre och Kia i bilen med skotern på släpet, och for ut i skogen och bogserade hem Adams pappa. Skönt att få sig lite frisk luft och sol, det var välbehövligt. Och Kia behövde få sig en lång springtur.

Sen mutade Adam mig med en tacotallrik för att fara och se hockey, sagt och gjort. Köpte med en pizza till pappa också så vi två åt tillsammans och sen blev det matkoma, så jag ockuperade soffan på berget och låg och lyssnade på hockeyn. Sen blev det återigen en mutning med filmer när A skulle ut på galejj. Så nu har jag legat och sett Twilight, denna gång i bättre kvalité och ljud. Och lika bra var den, om inte bättre.

Nu ska jag avrunda detta blogginlägg och stänga igen ögonen som min compadre Kia redan gjort här bredvid mig.

Godnatt.

Av Lina Larsson - 23 mars 2013 23:06

"I'll love you for a thousand years. And for a thousand more."



Av Lina Larsson - 20 mars 2013 14:53

Hääärliga onsdag! Legat och dragit mig i sängen halva dagen, sen drog jag till bränna för en matbit och surr med Erika. Nu sitter jag hos Mamma och Pappa och väntar på att få fara och jobba en kort tur ikväll.

Ska kolla runt lite till när jag äntligen har tillgång till en dator.... Sen BG. 



Av Lina Larsson - 2 mars 2013 14:04

Ledig idag och det känns underbart! Det som inte kändes lika underbart var att jag vaknade 07.00, klarvaken. Låg och vred och vände på mig tills klockan blev tio, och jag somnade en timme.

Ikväll blir det bowling och kalix med ett gäng. Blir nog sjukt trevligt. Jag agerar dock chaufför ikväll... Men nästa gång är det grabbarnas tur! :) Nu ska jag ut och aktivera lill Kia en stund så hon sover gott.medans vi är i kalix.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards