'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2013

Av Lina Larsson - 25 april 2013 13:03

Jobbat idag.. Och jobbar heeela helgen.

Idag blir det god mat med tre av mina fina tjejjor! Det var alltför längesen vi gjorde något tillsammans, så nu är det på tiden. Saknar att träffa hela gänget minst tre gånger i veckan.... Det märks att någonting är "borta" i ens liv. Hur jag saknar det. Men tur att vi bor i en liten kommun så jag åtminstone kan hålla liiite koll på dom ;)

Av Lina Larsson - 21 april 2013 19:22

Haft en mycket trevlig, ledig helg. Fredagen var lugn, var ut med grabbarna på kvällen och raggade lite. Lördag blev det mjukglass, en specialare och en massa surr med ett gäng fina brudar! Senare på kvällen hämtade jag upp Josse, och sen for vi till Helena där det bjöds på sjukt god mat, och även där en massa surr. Nostalgi trippar hade vi verkligen :) Vi konstaterade att vi har varit rätt sjuka förr, men haft så otroligt roligt tillsammans.

Och idag har vi varit ute, i svartbyn och hjälpt till lite med veden. Sen blev det god mat och tv-tittande.

Nu har jag myst ner mig med det tjockaste täcket jag hittat.... och nu blir det ännu mer tv.

Av Lina Larsson - 12 april 2013 09:25

Och nu startar jobbhelgen, eller rättare sagt klockan tolv.

Igår fick jag ett infall och skulle ju såklart, bli ljusare i håret. Sagt och gjort.. Två blonderingar senare är jag gul som en kyckling i håret. Dock bättre resultat än jag förväntat mig. Jag satsade på mörk orange/inslag av rosa. För så brukar det se ut efter två blonderingar när jag haft hundra olika färger i håret tidigare. Men.. till sommaren ska jag vara ljus. Det bara är så.

Så kanske jag skulle hinna förbi coop efter jag är färdig med alla prover, och köpa en liten färg så jag slipper bli kallad the chicken på jobbet ;)

Av Lina Larsson - 11 april 2013 11:53

    


Och hur den här kvinnan har ett finger med i spelet, med allt bra som händer i mitt liv.

Jag bara vet det.

Jag känner det på mig. Hon sitter där uppe och kollar så allt går rätt till. Fina Mormor. Jag önskar bara att jag hade fått ta upp telefonen, ringa till dig och berätta allt.. Eller komma till det lilla köksbordet på föreningsgatan och diskutera allt, för din åsikt var alltid viktig. 



Som Morfar sa igår.. "Det är ett helvete att Barbro inte får vara med om allt det här"

Av Lina Larsson - 11 april 2013 11:46

       



" Just because someone doesn't love you the way you want them to, 

doesn't mean they don't love you with everything they have. "


Av Lina Larsson - 9 april 2013 19:23

Av Lina Larsson - 8 april 2013 10:17

Varit ledig lördag och söndag.. Härligt har det varit. Lördag drog jag och Amanda ut och pimplade upp ett par fiskar, försökte få oss lite sol i våra vita ansikten och hade det allmänt bra. Sen blev jag bjuden på thaimat och så såg vi hockey :) Sen blev det sminkning och fixning av hår, och ett par varv på bränna.

Igår blev det en lång sovmorgon här på Vännes! Och sen gjorde vi inte många knop.. Lika bra det. För idag börjar en lååång arbetsvecka. Houuff. Blir trött av bara tanken, men det har gått förr.. så det ska väl gå nu också.

Dags att stiga upp ur den alldeles för sköna och varma sängen och göra sig i ordning.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards