'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under februari 2012

Av Lina Larsson - 27 februari 2012 18:10

I've got a heart full of pride,
and you can never take the pride away from me.
That feeling makes me full of strenght,
It makes me want to live and fight for what I am.

I've got a flame in my heart that never dies.
I've got a heart full of pride.

I've got a heart full of strenght.
My strenght from inner pride is keeping me alive.
It makes my life worth fighting for.
And I will never think I'm worthless anymore.

I've got a flame in my heart that never dies.
I've got a heart full of pride. 

Av Lina Larsson - 27 februari 2012 17:18

Snart bryter även jag ihop. Jag orkar inte mer snart. För varje gång något tråkigt händer dör jag inombords mer och mer. Jag orkar inte vara stark mer snart. För snart måste även jag falla....


Basketträning ikväll, och en ledig dag imorgon är vad som behövs känner jag. 

Av Lina Larsson - 26 februari 2012 16:45

       

Såhär ser mitt hår ut när jag inte plattar det! Nu, helst nyss vill jag ha långt hår.

Fina tider! Midsommar -06.  

Av Lina Larsson - 25 februari 2012 12:49

Sitter på jobbet och har precis avverkat ett korsord med dom fina gamlingarna. Snart blir det kaffe och en god bulla på det! Men på Måndag ska jag uppta min träning igen och verkligen hoppas att förkylningen gett med sig. För nu börjar det snart vara 1vecka sen utan träning. 


Nu ska jag kolla vidare en stund, för det återstår bara 25minuter av rasten. Jobbar till 19.00, sen ska jag bara ta det väldigt lugnt. Ha en bra Lördag folket!


 



Av Lina Larsson - 23 februari 2012 19:48

                   

         


Ge mig sommar, sol, mycket jobb, fina fyllor, ökx marknad,

Luleåkalaset & Kapten röd, Kirunafestivalen & Maggio! 

Av Lina Larsson - 23 februari 2012 19:26

 

14 maj 2011. En av de värsta dagarna i mitt liv. Det går inte en dag utan att jag för en tanke till kära, lilla gumman. Hon som alltid stog och ylade i hagen när man kom hem. Hon som verkligen såg när man var ledsen och ville trösta en genom att komma och snosa en i örat tills man med gråten i halsen började skratta. Fina, fina Sissi. 


Dagen med stort D kom den också. 14maj 2011, då mitt liv var lite på en skör lina. Jag minns det så väl. Jag står där i köksfönstret på Brännaberget, hade precis kommit hem från jobbet... Så ser jag när Pappa fixar i bilen.. Sen släpper han ut Sissi.. Jag förstod ingenting, tills det att ingen Selma kom ut.. Sissi skulle fara iväg ensam med Pappa. Så jag släpper allt, gråter för att jag vet vad som ska hända, och springer ut... Slänger mig på gräsmattan och tar ett hårt tag om henne. Håller henne i min famn, bara blundar hårt och gråter.. Pratar med henne att allt kommer ju bli bra. Håller henne tills Pappa säger med halv gråtig röst: Näe, nu är det dags att fara.. Jag släpper taget, och bara sitter kvar där på gräsmattan. Gråter och får fram: Hejdå gumman, jag älskar dig!


Min fina ängel.... Min bästa vän sedan många år tillbaka.


 

Av Lina Larsson - 23 februari 2012 17:19

Jag har väldans många fina vänner.. Alldeles för bra vänner. Bra på alla de olika sätt. Det finns så mycket olikheter i dom alla. Men på ett eller annat vis så har dom gjort samma sak allihopa. Fått mig hel. Fått mig att bita ihop, gå vidare och inse att det finns annat här i livet. Gjort mig glad. Gjort mig till den jag egentligen är. Alltid gett mig svar på mina frågor, och många gånger visat mig in på den rätta vägen igen. Ny vän, som gammal. 


I ord kommer jag aldrig kunna beskriva hur mycket ni egentligen betyder för mig. Jag kommer aldrig heller kunna säga det till er. För det är inte jag. Jag visar det i tystheten. Ibland inte ens det. Men om ni någongång tvekar... Gör inte det! För jag kommer aldrig glömma hur mycket ni ställt upp för mig. Jag kommer aldrig glömma alla sena nätter, all alkohol vi druckit tillsammans, alla bilfärder vi gjort, alla hemligheter vi delat, alla gånger vi spårat ur tillsammans, när vi rest utomlands tillsammans, alla gånger vi spelat spel och bara skrattat en hel kväll, alla missions vi uträttat. Aldrig. Ni är mina änglar. Mina fina, fina änglar. Som räddat mig, gång på gång. Ni har låtit mig göra dumma saker, men sen få ta smällen och ångra det. Men ändå alltid funnits där. Bara med ett värmande ord, en kram eller ett fint sms. Ni är värd allt det bästa i världen. 





Johanna, Reebeck, Josse, Erika, Frida, Annika,

Helena, Vero, Lina, Viktoria, Rebecca, Matilda, Emma, Amanda,

Michaela, Carro, Daniella, Ellen, Malin, Angelica.


"Big girls don't cry"




Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards