'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under februari 2012

Av Lina Larsson - 7 februari 2012 18:43









Till världens absolut bästa RBK, Reebeck, ReRe.. Rebecca! :) Stort Grattis på din 20årsdag. Me love you, big long time. Min älskade vän som jag vet finns där vilken tid som helst på dygnet. Den som räddat mig så många gånger. Den som funnits där mitt inatten... Vem annars hade jag sprungit till 06.00 på morgonen kanon i fyllan, med kläderna i ens handen, och skorna i andra? Till dig har jag kunnat komma närsomhelst på dygnet. Allt mitt var ditt och vi delade de allra mörkaste hemligheterna. Vi har gjort alldeles för tokiga grejer, och även delat de sjukaste upplevelser tillsammans.. Starkare brud får man leta efter. En som gått igenom mycket skit, förlorat mycket, förlorat nära och kära.. Men ändå står med båda fötterna stadigt på jorden idag. Idag är DIN dag. Hoppas den blir lika awesome, som du är.   






Av Lina Larsson - 7 februari 2012 13:19

Sitter här på jobbet med solskenet skinande bakom ryggen. Nu vill jag ha varmare ute så man kan njuta av det vackra vädret, istället för att sitta inne och vara små-bitter över att man inte kan vara ute.

Inatt har jag fått inta flickrummet igen.. 13grader i lägenheten, så jag har hållit på att frysa ihjäl de senaste nätterna. Så då har jag invaderat Adam ett par nätter tidigare.. Och det tror jag att jag ska göra inatt också ;)


Nej, nu ska jag fortsätta göra någon nytta. Jobb till 16, sen ska jag träna 17, och sedan ha lite kvalitetstid med mina två finisar innan jag ska åka tillbaka och träna med Vero efter 21.


 

Av Lina Larsson - 5 februari 2012 19:29

Gårdagen var bra. Kvällen började med att jag skulle vara nykter, men ganska fort lurade dom mig i flaskan. Och svårövertalad var jag ju inte. Sen satt vi där, surrade, åt chips, drack & hade det bra. Sen kom Adam och hämtade oss, så vi åkte vidare till Freddy där resten av kvällen spenderades. Idag kom jag dock på att en flaska Rosévin, ett par vinglas, öl & cider inte är någon bra kombo. Inte bra alls. På morgon vaknade jag upp och funderade var jag var... Och hur jag hade kommit hem. Jag funderade hur ljuslyktan på väggen hade fallit ner, varför mina kläder låg i hallen och varför jag hade tandborsten i handen. Fick ganska fort en enkel förklaring av Adam: -"Men kanske för att du var så full. Jag fick bära in dig i sovrummet för att du rev ner ljuslyktan när du föll mot väggen, du var så tjurig och skulle borsta tänderna och sen missa du hinken" Tur man kan skratta åt det idag... 


Nu ska jag fortsätta, mysa ner mig i soffan resten av kvällen och ladda hem en bra film. Imorgon måste jag nästan ringa och höra hur det kan vara så kallt här i läggan, fast jag har max på alla element, och onepiecen, en tjocktröja över det, tjocksockor och en filt. Brrrr!



Några bilder från igår:

   

     

(Snodde ett par bilder av dig Johanna)

Av Lina Larsson - 5 februari 2012 18:35

De långa stränderna. Den heta solen som steker mot ens kropp. Det turkosa havet som lyser upp på långa vägar. Döner kebab. Queen's Garden. Robin Hood Club. Glass och chips i oändliga mängder. Drinqua Breezer. Efes. Alla härliga människor man träffar. Och de man redan känner. Jag saknar det, varje dag i denna eviga kyla. Kalla, kalla Sverige. Men snart Alanya, så ses vi igen. Närmare bestämt den 26e Maj. Exalterad är bara förnamnet. 


Av Lina Larsson - 3 februari 2012 00:36

 


We're gonna rock the world, rock the world.





Av Lina Larsson - 1 februari 2012 17:11

Jobbat idag också. Imorgon och Fredag kvar, sen har jag helg. Härrrligt! Känner mig mycket piggare också. Kanske för att man dragit igång med träningen igen? Basketträning Mån, Ons & Fre.. Och sen styrketräning där emellan någonstans. Igår drog jag och Vero våra arslen dit. Skönt var det. Men inte lika skönt när jag har träningsvärken från h-vetet idag. Äsch. Det ska kännas att man rört på fläsket. Ikväll kör jag på basketträning med världens bästa flicks! Hur vi ska springa :) 


Nej, dags att gå ut i äckel kylan ett tag, fast med världens bästa Kia!



   

Hur vi hade det bra förra sommaren. Den här sommaren ska bli bra, om inte ännu bättre.  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards