'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under juli 2011

Av Lina Larsson - 29 juli 2011 22:35

Imorgon gör jag min premiär på Piteå Dansar Och Ler. Ska bli sjukt roligt att fara, och göra något annat. Mest längtar jag efter att få sjunga Veronica Maggio's låtar i (förhoppningsvis) kvällssolen. Och såklart efter att sitta och förfesta med brudarna i Luleå. Känner på mig att Lördagkväll kommer bli bra, sjukt bra.



Nu ska jag dock ta tag i mig själv, och åka ner till lägenheten, och sova, som jag inte gjort det senaste dygnet. Gårkvällen vart alldeles för sen, så jag & Rebecca bestämde oss för att inte gå och sova överhuvudtaget. Ingen mer spökjakt för oss inte, man ska inte behöva gå i dryga 3timmar för att inte ens hitta stället. Haha.

Ja, och jag som skulle till Luleå efter jobbet... Körde dit & hem, men hemvägen var ögonlocken stängda flera gånger vill jag lova. Men roligt hade vi, och shoppade för alldeles, alldeles för mycket pengar.

Men pengar är till för att spenderas.


Godnatt folket, ha en trevlig helg...... För det ska jag ha! ;)



 




Av Lina Larsson - 23 juli 2011 21:00

 


Nej, nu vill jag tillbaka till värmen, alla goda drinkar, all god mat och fin fin shopping. Ge mig 24 Augusti.

Av Lina Larsson - 23 juli 2011 20:54

 

-

Av Lina Larsson - 23 juli 2011 20:52

Av Lina Larsson - 23 juli 2011 20:33

Härliga, härliga tider. Jag älskar att ha den här känslan i kroppen!  




Idag har man jobbat, 7-20. Rätt mastigt pass, men det drar in fina pengar! Dock så ångrar jag att jag tagit så himla mycket extra nästa vecka, eftersom man då är ledig 1 dag av 14. Pust! Jaja, blir ganska härligt när lönen trillar in på kontot... Lagom till när jag befinner mig i Turkiet. Fast dom ska ju då sparas till en annan resa!  Åh vad jäkla lycklig jag är alltså!!!!! Om jag inte nämnt det förr! ;-)




 




Av Lina Larsson - 23 juli 2011 13:39



I dina ögon må jag vara fet, ful, äcklig, mullig, se ut som en gris, en sköldpadda, ja må vara en hora, ett luder, en lat kossa, en missbildad brud, en psykiskt sjuk människa...

Men, så mycket LYCKLIGARE! ;-)  

Av Lina Larsson - 23 juli 2011 13:33

Varje gång jag tänker efter, så inser jag mer och mer att du aldrig kommer komma upp till våran nivå. Aldrig. Oavsett hur mycket du försöker bryta ner oss alla.... Men; Ju mer du spottar på oss, desto fortare kommer vi blomma.


Varje gång, så inser jag att jag var, är och kommer vara värd bättre än en skitstövel som är så genomelak så det finns inte.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards