'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lina Larsson - 31 augusti 2012 15:12

 2010   2012


Över 2 år sedan jag hämtade den som kom att göra mitt liv så otroligt bättre. 2år som har varit den lyckligaste tiden i mitt liv. Älskade, fina solstrålen min.

Av Lina Larsson - 31 augusti 2012 15:02

Sitter på jobbet och kollar runt på olika sidor. Måste ha leggings. Hittat en galet snygg bordslampa. Vill ha hårprodukter. Allt för mycket helt enkelt. Bättre att drömma vidare, och spara pengarna.. För i november åker jag och Mamma till London och hälsar på Jenny! :) Så där kanske man behöver slantarna lite bättre.... Primark, Victoria's secret, Top Shop... Jag dör lite av förväntan.



Av Lina Larsson - 30 augusti 2012 14:21

Jag vill tillbaka. Nu. Helst igår. Och det gör ju inte saken bättre att alla åker dit nu. Fina Alanya.

Av Lina Larsson - 27 augusti 2012 20:04

"Jag har vakat många nätter, förhandlat med mig själv.
Det tog alltför många år för mig att äntligen bli fri. Det har slitit mig itu.... "
MEN JAG ÄR LYCKLIGARE NU! Ja, jag är lyckligare nu.

Av Lina Larsson - 20 augusti 2012 16:57

Jag kommer aldrig ändra åsikt. Kia är bäst. Jag räddade hon när hon kanske behövde det som bäst. Hoppar någon på henne, hoppar dom på mig. Jag älskar henne villkorslöst, just för att hon är speciell. Hon är inte som alla andra. Hon praktiskt taget hatar karlar. Hon hatar när folk rusar på henne. Hon går inte fram till vem som helst. Hon kan verka nervös ibland. Men det kan JAG förstå. För det var jag som hämtade henne från det där hemska stället. Det var JAG som tog beslutet att rädda en liten, oskyldig valp från en människa som inte egentligen inte ska äga ett djur. Jag vet att jag inte hade klarat mig förra året utan henne. Jag hade gett upp. Men hon gav mig tusen anledningar att fortsätta kämpa. Varje dag ger hon mig obeskrivlig styrka. Fråga mig inte hur en hund kan åstadkomma såna saker. För jag vet inte. Hon kanske vill rädda mig såsom jag räddade henne. Hon skulle göra allt för mig. Precis allt. Det märker man. Mammas lilla hjärta. Jag skiter blanka fan i att hon är blandras. För mig är hon lika mycket värd hursomhelst. Och det kommer hon alltid vara. Folk får kalla henne psykiskt sjuk.. för jag vet ju att hennes bakgrund. Det vet inte dom som säger såna saker. Jag vet att hon är en enmans hund som bara tyr sig till dom hon älskar. Älskade Kia. Du kommer alltid vara min bästa. Du kommer alltid gå före alla andra. Alltid.




Av Lina Larsson - 18 augusti 2012 22:11

Vet inte vad som på senaste tid slagit slint för mig egentligen.. Ligger hemma helst av allt och är inte sugen på att göra nå alls. Lat eller bara tråkig? Jag är inte sugen på att dricka ett par drinkar och vara busig. Det här året har nog varit mitt torraste hittills. Dock, så känner jag att det finns andra viktigare saker att lägga pengar och tid på. Jag är inte den där 16-åringen som levde för att dricka varje helg mer. Förr kände jag mig tryggare när jag drack. Jag vågade mer. Jag sa mer. Jag gjorde mer. Men den tiden är förbi, och jag känner att en fylla ger mig ingenting mer. Jag har allt jag behöver nu. Och jag behöver inte alkoholen på samma sätt som förr. Nu har jag varit nykter sen marknaden. Och lika skönt är det! :)

Av Lina Larsson - 18 augusti 2012 20:02

Galet sugen på en lill-resa någonstans. Känna solens varma strålar steka på kroppen, och få hoppa i havet. Känna friheten. Känna "den där" känslan man får när man får packa väskan och åka iväg. NU vill jag iväg.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards