'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Fight for what you love.

Av Lina Larsson - 20 augusti 2012 16:57

Jag kommer aldrig ändra åsikt. Kia är bäst. Jag räddade hon när hon kanske behövde det som bäst. Hoppar någon på henne, hoppar dom på mig. Jag älskar henne villkorslöst, just för att hon är speciell. Hon är inte som alla andra. Hon praktiskt taget hatar karlar. Hon hatar när folk rusar på henne. Hon går inte fram till vem som helst. Hon kan verka nervös ibland. Men det kan JAG förstå. För det var jag som hämtade henne från det där hemska stället. Det var JAG som tog beslutet att rädda en liten, oskyldig valp från en människa som inte egentligen inte ska äga ett djur. Jag vet att jag inte hade klarat mig förra året utan henne. Jag hade gett upp. Men hon gav mig tusen anledningar att fortsätta kämpa. Varje dag ger hon mig obeskrivlig styrka. Fråga mig inte hur en hund kan åstadkomma såna saker. För jag vet inte. Hon kanske vill rädda mig såsom jag räddade henne. Hon skulle göra allt för mig. Precis allt. Det märker man. Mammas lilla hjärta. Jag skiter blanka fan i att hon är blandras. För mig är hon lika mycket värd hursomhelst. Och det kommer hon alltid vara. Folk får kalla henne psykiskt sjuk.. för jag vet ju att hennes bakgrund. Det vet inte dom som säger såna saker. Jag vet att hon är en enmans hund som bara tyr sig till dom hon älskar. Älskade Kia. Du kommer alltid vara min bästa. Du kommer alltid gå före alla andra. Alltid.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Larsson - 25 maj 2014 20:19


Livet rullar på i vanlig ordning.. Men ingen dag är sig ändå lik. L är redan ett halvår(!), och tiden går som vanligt - alldeles för fort. Skönt när träningen kommer igång på riktigt igen, när min trogne träningskompanjon kommer hem från Grekland...

Av Lina Larsson - 5 maj 2014 10:55

Nyfikna människor.. En bild på Instagram gör att man får 50st fler unika besökare, sjukt. Spekulationer och skitsnack.... Varför är jag inte ens förvånad?! ;) ...

Av Lina Larsson - 4 maj 2014 21:01


Orken och lusten att blogga finns inte just nu. Instagram är något jag hellre uppdaterar, där jag kan välja mina följare. LLLARSSSON heter jag där! ...

Av Lina Larsson - 14 april 2014 22:05

Inget ord kan beskriva min kärlek för denna lilla krabat. Han som förgyllt våra liv och gjort det verkligt värt att leva. Våran supersnälla kille, Mamma älskar dig till månen och tillbaka. ...

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards