'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under maj 2013

Av Lina Larsson - 27 maj 2013 18:57

Kan inte med ord beskriva hur skönt det är att vara ledig mer än en dag åt gången. Är inne på min femte lediga dag nu. Och imorgon är sista. Då ska gräsmattan klippas, garderoben rensas, "andra" rummet ska fixas och städas, det ska tvättas och dammsugas.


Så ikväll ska jag inte göra mer än att fortsätta njuta av livet... tillsammans med mina två fina. Den ena fyller hela 3år idag.. det har firats med grisöron, en ny boll, dentastix och en exklusiv måltid =)


Av Lina Larsson - 23 maj 2013 18:34

Känns som att jag kan skriva en bok om/med alla tankar som snurrar runt i mitt huvud. Tro inte bara att det är dåliga tankar nu! Har inte haft såhär mycket positivt att tänka på, ja... sen flera, flera år tillbaka. Kan inte riktigt minnas när verkligen allt flöt på såhär bra. Inte riktigt allt, men nu ska jag vara egoistisk (för första gången i mitt liv?) och säga att jag har lagt allt annat, alla andra åt sidan som stjäl min energi och mitt glada humör, för ett tag. Dom människor, och dom saker som bara ger mig negativa känslor och sårar mig, och min familj gång på gång. Dom får vara undansatta någonstans tills jag känner att det är dags att plocka fram dem igen. That's it. Dom som inte förstår vikten av betydelsen att behandla andra såsom man själv vill bli behandlad förtjänar inte mitt engagemang mer. Inte just nu. 

"Forgive, but never forget"

 


Men jag är glad.. jag är lycklig rakt igenom. Jag är otroligt förväntansfull, och lite nervös inför vad som kommer till hösten. Men ännu mer glad över att jag har den absolut finaste pojkvännen som jag får dela allt med! För var dag som går, får han mig att inse att han är det absolut bästa valet jag gjort i mitt liv.   


 




Av Lina Larsson - 23 maj 2013 17:15

Sommar!


Äntligen har solen börjat vara framme och förgylla allas tillvaro. Så det passade bra att jag tog mig ett par semesterdagar nu. Är så härligt med sommaren i ökx, folket tinar fram mer och mer.


Idag har jag och Morfar varit ut och glidit Audi i govädret. Stannade till efter vägen hos några och fick oss kaffe, go fika och en trevlig pratstund. Sen for vi hemåt igen, det var mattid på BG och jag behövde också få mig nå mat. Idag fick Nettan's stå för min middag.. och Adam han är i sthlm så det var lika.

Ikväll får TV'n och soffan stå för hur jag spenderar min torsdagskväll.. Fast and Furious 4 och lite gotta så är kvällen räddad. 



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards