'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under december 2013

Av Lina Larsson - 22 december 2013 23:38

Du var som den sista puzzelbiten - gjorde livet alldeles perfekt. Vår fina lilla guldklimp. Jag älskar dig över allt annat och jag kommer gå genom eld och vatten för dig.


LIAM <3




Av Lina Larsson - 11 december 2013 20:18



Av Lina Larsson - 8 december 2013 00:08

Idag har jag, Adam, Amanda och Liam varit och kollat basket. Min första match för säsongen... och det blev som jag visste, jag saknar ihjäl mig efter att få vara i sporthallen och träna ett gäng härliga brudar.

Sen drog vi och ragga runt bränna, shoppa lite på Seth och sen for jag och Liam till berget och åt god palt. Nu är vi hemma sen ett par timmar, och inväntar Adam som är på julbord på hotellet... fast jag tror jag joinar L och lägger mig och sover istället =)

Godnatt!

Av Lina Larsson - 7 december 2013 23:59

Mammas stora kille som bara växer och växer. <3

Av Lina Larsson - 3 december 2013 17:13

Den 22 november kl. 05:46 kom han ut. Den finaste gossen jag sett. Våran alldeles lilla egna bebis - Liam. Världens finaste Liam.
Han vägde 4380g och var 52cm lång.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards