'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2012

Av Lina Larsson - 26 september 2012 23:44

Haft en riktigt bra dag. Vaknade, tog en prommis genom Vännäs med Kia. Sen packade vi in oss i bilen och åkte upp på Brännaberget, där vi var ute över en timme och busade. Sen gick jag till BG och jobbade 15-21. Imorgon är jag ledig. Och på Fredag blir det att fara till Luleå och bränna lite pengar. Sen blir det jobb Lördag. Söndagen har jag bestämt att vi ska packa in oss alla tre i bilen och fara grilla korv och vara ute hela dagen. Och sen kanske städa till lite här.. för snart ska här tapetseras om! Tror det kommer bli helt awesome. Nu ska jag dock sova, så man orkar med morgondagen.

Av Lina Larsson - 25 september 2012 22:24

... och den har jag spenderat med min fina! Varit till Luleå en sväng. Fått mig nya spring/promenadskor av Adam, så förgoppningsvis fortsätter min iver att röra på sig lite mer. Sen så fick jag mig en ny hårfön, för min gamla har levt sitt egna lilla liv. Sen har vi mest strosat runt och sett på allt möjligt.. det höll på sluta med en kanin affär på Djurmagazinet, bara för att jag är så svammlig. Såhär lät det..

Jag: Åhh.. Titta vad söt kanin.. Åh, men se marsvinen.. Åh, se vilken fin hamster. Mennjag vill ha en kanin, adaaaaaam... *tittat med valpögon-looken*
Adam: Ja, men då blir det ingen hund försen Kia gått i pension..
Jag: Går raskt vidare och sägen ingenting.... :)

Av Lina Larsson - 20 september 2012 00:21

Idag, just nu hade jag velat lägga armarna om min absoluta favorit Anton. Få en såndär kram som bara han kan ge en. En kram så hård att man nästan tappar luften. En Anton-kram. Jag saknar dig. 


   

Av Lina Larsson - 19 september 2012 23:39

Är så sjukt nära att boka mig en sista minuten den 30september. Men kändes rätt surt att åka själv. Fan att jag vill ha en liten gnutta sol & bad. Nu behöver jag verkligen det.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards