'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under februari 2013

Av Lina Larsson - 27 februari 2013 10:36

Då blev man förkyld igen. Ont i halsen och preppar med alvedon, så man förhoppningsvis kan jobba imorgon. Jag behöver alla timmar jag kan få, men det är inte så lätt när den höga febern smög sig på mig också. Hm! Bara att kurera sig och intala sig själv att det är bättre tills imorgon.

En film och ett glas saft tror jag gör susen! :)

Av Lina Larsson - 25 februari 2013 23:11

"Jag bygger, bygger upp.... och du river, river ner. Du gör mig så lack, men jag vägrar ge upp."

"God gave his hardest battles to his strongest soldiers."

"Smile at your enemies, nothing annoys them so much."

"Smile at the bitch who brings you down, laugh at the jackass who screws you over & point the middle finger to those who didn't know any better"

"Le mot dom dom försöker att krossa dig. För det krossar dom att se dig le."

Av Lina Larsson - 22 februari 2013 11:23

Idag är jag ledig, och samma imorgon! :) Idag står det städning och träning på schemat. Och imorgon blir det basket för hela slanten. Gud så roligt att se "våra" fd. flickor kämpa fram en (förhoppningsvis) seger mot Skellefteå. Hur jag ska hejja!!! Jag har längtat efter denna dag/match sen vi spelade borta mot dem.


Nej nu ska jag sluta lata mig och dammsuga färdigt och sätta igång med tvättningen... Sen till bränna och fixa några saker och se det nya Vampire diaries avsnittet. Kanskeee jag bränner mig en ny skiva också, för detta funkar inte, en gammal, sönderhackad skiva med skitmusik på.


Av Lina Larsson - 19 februari 2013 12:35

 

Av Lina Larsson - 16 februari 2013 23:46

Ligger nerbäddad i sängen efter en fin dag innehållande hockeymatch, god mat, massa surr och en film. Min karl agerar chaufför ikväll så får väl somna själv ikväll.. fast, jag har ju min gos gumma som mer än gärna ligger i fotändan och sover tills Adam kommer hem.

Imorgon fyller fina Mamma år, och jag tror jag allt vet vad hon önskar sig... en vinst... mot Boden ;)

Av Lina Larsson - 12 februari 2013 21:01

... what goes around comes around ;)

Av Lina Larsson - 11 februari 2013 00:27

Less. Så otroligt j-vla less.

Drar täcket över mig och funderar hur jag ska somna inatt. Alldeles för många tankar som cirkulerar runt nu. Jaja, dags att göra ett tappert försök att blunda igen mina två blå.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards