'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under april 2014

Av Lina Larsson - 14 april 2014 22:05

Inget ord kan beskriva min kärlek för denna lilla krabat. Han som förgyllt våra liv och gjort det verkligt värt att leva. Våran supersnälla kille,

Mamma älskar dig till månen och tillbaka.

Av Lina Larsson - 7 april 2014 11:56

Av Lina Larsson - 7 april 2014 11:53

Igår blev det att packa in oss i bilen och dra till koppars. Blev en promenad efter isen med hundarna och barnvagn, korvgrillning och massa avkoppling. Livskvalité!

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards