'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under september 2013

Av Lina Larsson - 30 september 2013 17:56

21år, snart 22år. Och jag är gravid. Gravid med världens bästa. Och så har vi världens bästa Kia, och världens bästa familj vid sidan om. Jag är lycklig, riktigt lycklig. Jag har fått bättre självkänsla och mår bättre än någonsin nu. Jag känner för första gången i mitt liv att istället för att alltid sätta alla andra först, så är det jag, Adam, Kia och bebisen som ska först nu, alltid. Jag orkade inte ta andras misslyckande i mina händer mer. Jag är fri. Jag är fri från det gamla, från all skit som ätit upp mig inifrån i flera års tid. Fri från min tid som "psykolog", från en som alltid satte andra före en själv.


Jag träffade Adam, som gjorde mitt liv bättre, på alla sätt. Han fick mig att se bortom allt annat, han fick mig att känna igen. Han fick mig att se andra saker än bara negativa saker. Han fick mig att le genom hela min kropp igen. Han fick mig att älska honom såpass mycket att jag skulle göra precis allt för honom - han fick mig att älska så som jag aldrig älskat någon förr. Jag och du, du och jag, vi.

 

     



Såhär trodde jag aldrig mitt liv skulle se ut den 30september 2013. Kunde inte varit bättre.

<3

Av Lina Larsson - 29 september 2013 22:36

:)

Av Lina Larsson - 25 september 2013 21:51

Av Lina Larsson - 25 september 2013 20:08

Bättre sent än aldrig? Nu såhär i slutet passar det ju. 


Imorgon blir det en tripp till luleå med Johanna. Vi ska och se på lilla Alissa som föddes den 16september, och hälsa på Vicky såklart. Kommer ju inte bli mindre bebissjuk precis. Men snart har jag våran fina här också! Snaaaaaaaaaaart.



Av Lina Larsson - 25 september 2013 19:31

Har jag sagt att jag är lycklig? Men det är jag iallafall. Lyckligare än någonsin. Kunde inte vara mer lyckligt lottad, än att få bära på min & A's bebis.



Bara nu dessa 43dagar går fort!    



Av Lina Larsson - 25 september 2013 18:31

Idag blev det ett besök hos min inte så pigga Morfar på akuten, sen var det dags för föräldra"kursen" för mig och Adam. Varje dag är ett steg närmare att få träffa vårat underverk. Så jag längtar. Kan knappt sova om nätterna för att jag ligger och funderar hur allt kommer bli. Kommer nog vara tungt många gånger, men så värt det. 


Och värre blir det när jag ligger och söker på hashtagar på Instagram #newborn, #nyfödd och #gravid, de är standard. Sen att nll's hemsida med webbisar blivit min mest besökta är ju kanske en liten hint. ;)


 

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards