'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under oktober 2013

Av Lina Larsson - 29 oktober 2013 20:43

Och han går som en karl, han ser ut som en karl, med en kropp som en karl och han kysser som en karl ska.

Han har charm som en karl, han är fräck som en karl, nonchalant som en karl och han rör sig som en karl ska.

Men djupt därinne, har han ett barnasinne. Och jag ska ge allt vad jag har till denna underbara karl, så han blir min för hela livet.

<3

Av Lina Larsson - 25 oktober 2013 22:29

Kom ut nu tjuriga lilla bebis. Jag är less nu, faktiskt.

Mest less är jag på alla som frågar "har det inte kommit någon bebis ännu?" Antagligen INTE. Det syns väl? Eller ser jag annars ut som en svullen, gungande säl? Ganska dum fråga ändå, speciellt när man gått och varit gravid i 40veckor med foglossningar på köpet. Nu på slutet är man ganska less alla frågor, i början var det bara trevligt. Ja, nog gnällt.. snart har vi ju en vacker bebis i våra armar, så då kan detta hormon-gnällande slänga sig i väggen. Har jag sagt att jag längtar? ;) Kanske för mycket. Men kan inte få nog av bara tanken av en liten bebis här hemma i vårat lilla hus. Snart ska jag äntligen få träffa den jag drömt om i hundratals nätter. Kärlek.

Av Lina Larsson - 23 oktober 2013 13:18

Och så var snön här! Jag och Kia ligger nerbäddade i soffan efter att ha varit ut på en snabb-pink på morgon. Kändes inte roligt att det kommit flera centimeter snö, och jag har inga vinterdäck på audin än. Så jag tar mig ingenstans nu. Men eftersom ingen verkar sitta på ETT däck, så är jag ju illa tvungen att köpa fyra helt nya, bara för att ett har punka och alla däck ska vara lika nötta, jättekul... verkligen.


Nej, nu är det dags att kliva upp och börja forska i någon matlagning.. tror det får bli köttfärssås och spaghetti idag :)

Av Lina Larsson - 22 oktober 2013 19:44

... och jag kunde inte vara lyckligare!

Av Lina Larsson - 20 oktober 2013 13:48

18 dagar kvar enligt det tjorviga ultraljudet. 7dagar över tiden enligt senaste mens och today is the day enligt första datumet från ultraljudet. Inga känningar och ingenting.
Jag börjar tro att det blir en november-bebis
nu. Tänk att vi kan faktiskt kan få gå en till månad. Usch vad hemskt. Jag orkar inte så länge till, kroppen orkar inte.

Jag och Kia ligger och vilar efter en dusch, och en liten sminkning. Snart ska vi ta bilen med sommardäck(!) och köra till BB, så Kia får leka med sin bästis Enya, och jag får fundera vidare på bilbyte och vinterdäcks problemen....



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards