'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under mars 2010

Av Lina Larsson - 30 mars 2010 23:13

Har du på dig idag? Mysbyxor, linne & tjocktröja

Har du kramat någon det senaste dygnet? Nej..

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej..

Har du för frisyr? Lockat, uppsatt hår =)

Har du husdjur? klart, världens bästa sissi & selma <3

Har du pallat äpplen? ja, när man var typ 10år...

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? MEN JA!

Har du ätit senast? En go smörgås hos Johanna.


När vaknade du i morse? kring om en 9.

När skrattade du senast? Idag =)

När var du på fest senast? Fredag..

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Nå för flera helger sen....

När fick du ditt senaste sms? idag, av Daniella.

När är du född? 1991, såklart! ;)

När tog du studenten? tar i år, 2010.


Vem kramade du senast? Annika, på skolan idag.

Vem pratade du med i telefon senast? Pappa

Vem skulle du vilja se ut som? MEGAN FOX!!!!!

Vem fick du present av senast? Världens bästa Mamma.

Vem gjorde dig arg senast? EN KARL SÅKLART!! :S

Vem sjunger det du lyssnar på nu? The Baseballs.

Vem bor du tillsammans med? Mamma, pappa & 2 hundar.

Vem vill du kyssa nu? Hemlis ;)

Vem spelade du tv-spel med senast? Hm, måste ha varit SingStar med tjejerna i höstas typ.

Vad väljer du, glass eller godis? Godis!

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll!

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Julafton.

Vad väljer du, katt eller hund? HUND!

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Blåbär.

Vad väljer du, sova eller sex? Men sova såklart!

Vad väljer du, sola eller bada? BADA!

Kan du laga mat? Ja, klart jag kan!!

Kan du göra volter? Ja, har int provat dom senaste 10åren, så vet inte.

Kan du köra bil? Ja, men är sämst på det.

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja! Bra nummerminne! ;)

Kan du säga hur många du har på msn? Nej?

Kan du säga vad klockan är? 23:31

Av Lina Larsson - 30 mars 2010 22:58
Tillägnad dig, A.
You took my hand, you showed me howYou promised me you'd be aroundAh huh, that's rightI took your words and I believedIn everything you said to meYeah huh that's rightIf someone said three years from nowYou'd be long goneI'd stand up and punch them outCoz they're all wrongI know betterCoz you said foreverAnd everWho knewWhen someone said count your blessings now'Fore they're long goneI guess I just didn't know howI was all wrongBut they knew betterStill you said foreverAnd everWho knew?I'll keep you locked in my headAnd I won't forget you my friendWhat happened with you?If someone said three years from nowYou'd be long goneI'd stand up and punch them outCoz they're all wrong andAnd time makes it harderI wish I could rememberBut I keep your memoryYou visit me in my sleep.
Av Lina Larsson - 30 mars 2010 22:48

lita aldrig på någon, för den du tror står bakom ryggen dig i alla lägen - kommer bara prata om dig bakom ryggen.

 

Jag börjar bli måttligt less alla överkalix rykten, och även överkalixbor!

Det går inte en dag utan att jag får höra ett sjukt, osant rykte. Jag skrattar bara såklart, men när det börjar gå till stor överdrift blir jag bara förbannad! Och dessutom när det kommer från en viss person som gör allt jag aldrig någonsin kommer att göra. Menmen, det är ju bara den personen som får skit i slutändan, inte jag.... så då är det bara tänka

 - don't worry, be happy! =)

Av Lina Larsson - 30 mars 2010 22:20

      


Dessa underbara dagar jag spenderat i stugan, stavik.

Jag minns från det att jag var liten när alla var där, hasse, maggan, sebbe, anton, kristoffer, jenny, mamma, pappa, jag, farmor, inge +tillhörande hundar & även andra som kom och hälsade på :)

Jag minns så tydligt flera minnen därifrån, som när jag var liten tjej & mamma sa att vi fick låna kameran om vi bara tog en bild, en var. Jag valde att fota Anton när han satt stolt på sin nya moppe. Jag minns när jag bara var ett par år gammal, då jag for & föll precis överallt, och mamma & pappa stod & pratade och sa "- Lina är så klumpig.." Dom trodde inte att jag hörde vad dom sa. Jag minns när jag tog Sissi & Selma ut på en promenad i skogen, vi kunde vara borta flera timmar.. Jag var inte rädd för något, inte för något. Jag var en modig, envis liten tjej som gjorde vad jag tycktes vela göra bäst - vara ute i skogen, äta god mat fiska, umgås med många släktingar & framförallt - bada. Jag minns att jag oftast fick gå & bada själv - eftersom varken hundarna eller mina syskon var villig att följa med mig ut i vattnet. Jag minns när Anton kom från behandlingshemmet i Norrbyskär och hade med sig en Schäfer som kom att bli min bästa vän ( just bara för att han älskade att bada), men jag kommer även ihåg att den där hunden slutade jag gilla senare eftersom när han åkte bil studsa pillan rakt ut & jag vart äcklad! :) Jag minns när jag fick köra bil för första gången i mitt liv - i pappas knä! Jag fick sköta allt själv, och jag fick inte ens kärring stopp! Och jag var kanske 8år gammal. Jag minns när jag hade fått mens för första gången och alla retade mig så jag vart sur & gick upp på vindan och la mig och grät, tills pappa kom hem från bränna med vaniljmunkar, chips & godis. Jag minns när vi tog Robert's båt & alla ungdomar som var där åkte ut till "våran ö"  och badade. Jag minns när vi gjorde midsommarstänger som hasse & pappa fick sköta upphämtningen av. Jag minns att jag alltid ville ha Rice Krispies & Mjölk till frukost där, och gärna en mjukmacka med pricki korv på.. Jag minns alla kvällar i mygghuset, jag minns alla grillkvällar, alla gånger vi varit ute och fiskat. Jag minns allt så väl....... Känns nästan som igår.


Jag önskar alla hade fått uppleva det som jag har gjort där - för det var underbart.

 

 

Jag ska verkligen ta vara på det, och till sommaren ska jag dirr dit direkt jag blir ledig, och bara vara. Ta vara på de stunder man får ha där...

Av Lina Larsson - 30 mars 2010 15:33

är jag inför påskhelgen, till 100%!!


Känner på mig att det kommer bli en skittrevlig helg med massa bus! ;) Synd att jag inte bara hade mer pengar så jag kunde åka till Kalix på Torsdag, men fixar jag mig pengar SKA jag dit!! =) Sjukt kul.. Men fredag blir nog nyktert, så man inte är bakfull på lördag.. för då blir det minsann att slå klackarna i taket som aldrig förr! ;)



Bara inte någon av satta äckel manligt kön förstör min jävla kväll/kvällar!!! För jag instämmer verkligen med att: Män är svin! Och även dom jag inte trodde skulle vara det, usch säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åt skogen med män!!


  

Av Lina Larsson - 30 mars 2010 10:14

Den här låten ska nötas på påsk kan jag bara säga er!! För man blir int annat än GLAD av den! =)



PUSS!

Av Lina Larsson - 29 mars 2010 23:02

Alla sena nätter, alla bil/fyrhjulings mission, alla torgetkvällar, alla fester på BB, alla stavik-kvällar, alla goda drinkar, alla gråtsöndagar, alla hata killar kvällar, alla goda skratt, alla missions, alla gånger vi gråtit ikapp, alla gånger vi gjort saker som vi ångrat och sedan skrattat ihjäl oss åt dagen efter, alla sinnessjuka saker vi gjort.......

Det är något av det bästa jag gjort i mitt liv.

 

                                                    


Linis & J-NY.


Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards