'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Lita att göra, då blir det en sån här=

Av Lina Larsson - 30 mars 2010 23:13

Har du på dig idag? Mysbyxor, linne & tjocktröja

Har du kramat någon det senaste dygnet? Nej..

Har du pussat någon det senaste dygnet? Nej..

Har du för frisyr? Lockat, uppsatt hår =)

Har du husdjur? klart, världens bästa sissi & selma <3

Har du pallat äpplen? ja, när man var typ 10år...

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? MEN JA!

Har du ätit senast? En go smörgås hos Johanna.


När vaknade du i morse? kring om en 9.

När skrattade du senast? Idag =)

När var du på fest senast? Fredag..

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Nå för flera helger sen....

När fick du ditt senaste sms? idag, av Daniella.

När är du född? 1991, såklart! ;)

När tog du studenten? tar i år, 2010.


Vem kramade du senast? Annika, på skolan idag.

Vem pratade du med i telefon senast? Pappa

Vem skulle du vilja se ut som? MEGAN FOX!!!!!

Vem fick du present av senast? Världens bästa Mamma.

Vem gjorde dig arg senast? EN KARL SÅKLART!! :S

Vem sjunger det du lyssnar på nu? The Baseballs.

Vem bor du tillsammans med? Mamma, pappa & 2 hundar.

Vem vill du kyssa nu? Hemlis ;)

Vem spelade du tv-spel med senast? Hm, måste ha varit SingStar med tjejerna i höstas typ.

Vad väljer du, glass eller godis? Godis!

Vad väljer du, morgon eller kväll? Kväll!

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Julafton.

Vad väljer du, katt eller hund? HUND!

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Blåbär.

Vad väljer du, sova eller sex? Men sova såklart!

Vad väljer du, sola eller bada? BADA!

Kan du laga mat? Ja, klart jag kan!!

Kan du göra volter? Ja, har int provat dom senaste 10åren, så vet inte.

Kan du köra bil? Ja, men är sämst på det.

Kan du ditt eget mobilnummer? Ja! Bra nummerminne! ;)

Kan du säga hur många du har på msn? Nej?

Kan du säga vad klockan är? 23:31

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Larsson - 25 maj 2014 20:19


Livet rullar på i vanlig ordning.. Men ingen dag är sig ändå lik. L är redan ett halvår(!), och tiden går som vanligt - alldeles för fort. Skönt när träningen kommer igång på riktigt igen, när min trogne träningskompanjon kommer hem från Grekland...

Av Lina Larsson - 5 maj 2014 10:55

Nyfikna människor.. En bild på Instagram gör att man får 50st fler unika besökare, sjukt. Spekulationer och skitsnack.... Varför är jag inte ens förvånad?! ;) ...

Av Lina Larsson - 4 maj 2014 21:01


Orken och lusten att blogga finns inte just nu. Instagram är något jag hellre uppdaterar, där jag kan välja mina följare. LLLARSSSON heter jag där! ...

Av Lina Larsson - 14 april 2014 22:05

Inget ord kan beskriva min kärlek för denna lilla krabat. Han som förgyllt våra liv och gjort det verkligt värt att leva. Våran supersnälla kille, Mamma älskar dig till månen och tillbaka. ...

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards