'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under januari 2013

Av Lina Larsson - 30 januari 2013 00:17

Haft häng med mamsen mest hela dagen. Det som jag skulle göra idag, gör jag en annan dag helt enkelt ;)

Ligger i sängen som är renbäddad och funderar... Livet är inte så pjåkigt ändå. Jag har dom jag behöver vid min sida, och resten som valt att inte vara där, får stanna där. Livet har sina upp- och nedgångar, men jag klarar det. Bara för att dessa människor finns där. Ibland behövs det så lite, och ändå gör det stora underverk.

Nog funderat, nu kallar John blund.. Jobb imorgon.

Av Lina Larsson - 29 januari 2013 12:37

Har varit ledig i sex dagar nu, och det behövdes. För min rygg mår ännu inte alls bra. Var på massage igår och ska till veckan också, så det blir nog bättre förhoppningsvis. Sen så har det varit basket hela helgen. Gammelstad på lördag och på söndag åkte vi till Skellefteå. Förluster blev det. Men nästa gång när vi är hemma och har rättvisa domare blir det bättre.

Idag blir det dammsugning och sen inte så mycket mer. Ska försöka ta det lilla lugna.. Kanske susar till BB och ser ett vampire diaries avsnitt och får mig en kaffekopp.

Av Lina Larsson - 14 januari 2013 00:27

Jag visste det. En hjärtinfarkts-match blev det idag. 3st spelare utfoulade. Jag i panik och visste knappt ut eller in. Men vi vann. VI VANN! Med 2poäng. Den skönaste vinsten av dom alla. Flickorna är så himla duktiga. Idag kan jag somna med gott samvete ;) Och det är precis vad jag ska göra nu, sovasovasova.

Av Lina Larsson - 10 januari 2013 15:19

Ledig idag, ledig imorgon, ledig på lördag. Härliga tider! Känns riktigt bra att få vara ledig, och det kändes ännu bättre att få ligga och dra sig i sängen i flera timmar.

Har precis dammsugat huset, så nu ska jag ge min knasboll mat, sen går vi ut och busar, hänger tvätten och så är vi lediga på riktigt sen!! :)

Av Lina Larsson - 8 januari 2013 13:54

Ledig idag, och då blir det basket i luleå idag med Matilda, Amanda och Emma. Ska bli trevligt.

Så nu ska jag färga topparna i håret som inte verkar vela fästa sig riktigt, sen en sminkning och tillsist hämta upp tjejerna.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards