'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under januari 2013

Av Lina Larsson - 7 januari 2013 23:43

Skrev ett väldigt, väldigt långt inlägg, men när jag skrivit färdigt raderade jag allt.

Jag behöver en utlandsresa och få koppla av från allt just nu. Jag orkar snart inte mer, för precis när det börjat gå uppåt, går det lika fort ner igen.... Alltid något som man funderar och grubblar på. Önskar jag kunde stänga av min empati-knapp och bara sluta tycka synd om, och må jätte dåligt över någonting som jag inte kan göra någonting åt mer. Jag-ska-inte. Jag ska inte. Jag kan inte rädda hela världen. Dags att börja försöka rädda mig själv först....


"Even an angel can end up falling"

Av Lina Larsson - 1 januari 2013 19:51

 

Av Lina Larsson - 1 januari 2013 19:45

Nyårsafton var bra. Lugn, och mycket trevlig. Smällde raketer och var med Kia tills det var över, sen hann vi på Sang's en kort stund, sen blev det efterfest i Nybyn. Och, i princip nykter hela kvällen höll jag igång till fem på morgon, då jag slängde in handduken och ringde efter Pappsen som kom och skjutsa hem oss allihopa.


Idag har det varit sovmorgon deluxe, Vippa-mat och sen bara tagit det lugnt. Håller på fixa en film, som vi ska hem och mysa ner till. Blev ingen bio eftersom hela hopen börjar tidigt imorgon, så vi får ta det en annan gång helt enkelt.... :)


GOTT NYTT ÅR. 



Av Lina Larsson - 1 januari 2013 19:30

 

(Nyårsafton 2011)  

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards