'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under februari 2011

Av Lina Larsson - 28 februari 2011 19:22

 

Fina tider! 

Av Lina Larsson - 28 februari 2011 19:20

      

Av Lina Larsson - 28 februari 2011 19:17

   Kirunafestivalen 2008.

--

Av Lina Larsson - 28 februari 2011 19:14

    

Av Lina Larsson - 28 februari 2011 19:03

Jobbat idag, fick förlängt imorgon, jobb på torsdag.


Sen efter det får jag hoppas att jag får vara ledig hela helgen, eftersom vi kanske ska fara till Stugan. Det skulle behövas. Där Kia får springa lös hela dagarna, jag får pimpla & allmänt ha det lugnast i världen. Det vore härligt. 



  

Jag & sötaste Prutten i min tid som Blondie..

Av Lina Larsson - 27 februari 2011 22:36

Hur kan man bli så sjukt blåst? Föds man verkligen sådär riktigt dum? Lurar en vän, och sedan förväntar sig att den ska slicka dig i röven. Behandla andra som du själv vill bli behandlad, din dumma, dumma jäkel. Du är ett skämt, en full time pundare, ditt ansikte äcklar mig. Skaffa dig ett eget liv innan du försöker förstöra andras....... Och kom inte till mig med ditt gråtsnack och försök få min empati. För såna som du är inte värt ett öre i mina ögon, jag skulle fan inte ta emot alla pengar i världen för att ens lägga ner min energi på dig mer, inte en sekund. 



Åt helvete med knark & allt som har med skiten att göra överhuvudtaget.

Av Lina Larsson - 27 februari 2011 21:50

Har jobbat hela dagen idag. 7-20. Bra med pengar blir det. Har även fått jobb imorgon, tisdag & torsdag än så länge, råkade även dubbelboka mig på Torsdag, men det ska jag fixa imorgon. Bra att man får jobb. Superbra. 


Har tagit mig en varm, lång dusch för en stund sen, det var välbehövligt. 



Har även världens fet ångest när jag ser på bilder från helgen, jag fick beviset att jag ser ut som en svullen michelingubbe. Jäklar hur jag ser ut, tror aldrig jag har varit såhär fet i hela mitt liv, eller det har jag inte om jag ser på vågen. Nej, dags att göra något åt skiten här..... Ringa ett samtal på Onsdag & försöka fixa detta så jag får tillbaka självförtroendet lite, som precis åkt ner till djupaste helvetet en sväng!!!!


   Minus 20kg från nu och jag ser ut sådär, för det var vad jag vägde där, 20 fucking kilo mindre.... Och ändå var jag lika lång som nu. Att man ens fortsätter hetsäta som ett mongo..... Fyfan vad korkad, fyfan.

Av Lina Larsson - 26 februari 2011 22:49

Tankarna flödar, när jag är själv om natten.

 A, för dig går jag genom eld och vatten,

 ingen klyscha, det är bara så det är.

 Det känns som om gud skröt när han skapa din själ.


Till hälften av vår släkt, varför blundade ni?

Min bror blev den mannen, ni aldrig kunnat bli!

Sen undrade ni att vi inte hörs längre?

En kniv i ryggen, vi behöver inte sånna vänner.


Hårt mot hårt, vi vet hur stål ska smidas,

du är mitt andra jag, utan den dåliga sidan.

Vi kom från en släkt, där lagen delades upp,

ständig motgång, repriser spelade upp


Vi vann den kampen och vandrade ända hit,

Det är ingen slump att du döptes till änglalik "

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards