'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2012

Av Lina Larsson - 28 november 2012 18:09

 

Av Lina Larsson - 20 november 2012 13:34

Läser gammalt och fastnade i det, bara för en stund. Funderar hur man verkligen har haft det egentligen. Ibland skulle jag bara vela skriva ner allt som grämer mig, allt som skadat mig, allt som gjort mig ledsen och alla saker som tär på mitt psyke. Inte på bloggen, aldrig. Men en vacker dag ska jag skaffa mig en dagbok och bara skriva.... Skriva oavbrutet. 


"Att vara stark är inte 
att aldrig falla, att alltid veta 
att alltid kunna. 
Att vara stark är inte att alltid orka skratta, 
att hoppa högst eller vilja mest. 
Att vara stark är inte att lyfta tyngst, 
att komma längst eller att alltid lyckas. 

Att vara stark är att se livet som det är, 
att acceptera dess kraft och ta del av det 
att falla till botten, 
slå sig hårt men alltid komma igen. 
Att vara stark är att våga hoppas 
när ens tro är som svagast. 
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret, 
och alltid kämpa för att nå dit."

Av Lina Larsson - 9 november 2012 22:59

Idag har jag, Josse och Alma varit till Rebecca och Sixten. Och herregud vilket litet liv, så söt så man smälte direkt. Så liten och fin. Och så var det mycket trevligt se hur min fina vän Rbk hade det och hur hon bodde. Alltför längesen sist.

Nu ska jag sova, för imorgon blir det jobb & basketmatch :)

Av Lina Larsson - 8 november 2012 18:06

 

Foto & Smink; Viktoria Engman.

Av Lina Larsson - 8 november 2012 18:02

Idag har jag hunnit städa lite. Tvättat. Haft finaste Josse & Alma på besök. Bakat cupcakes som jag själv inte har smakat än, så jag tog såklart med mig flera till min Pappa för ett utlåtande. "Bra!" Var det enda jag fick som svar medans han svepte muffisen på mindre än 30sek. Så, ni som känner han vet ju ungefär vad han menar ;) 


Imorgon blir det fullt upp. Jag, Josse & Alma ska packa in oss i bilen och fara till Rebecca & Sixten.

Sen ska jag och träna med Vero, och sen äta med mina gamla klasskamrater från OP kl.18.00 :) Trevligt. 




På Lördag har vi match. Och jag har bra vibbar.



Av Lina Larsson - 8 november 2012 00:20

Aouch. Nästa månad blir det nog att leva på vatten och bröd tror jag. Har aldrig haft såhär dåligt med jobb tror jag. Imorgon har jag varit ledig en vecka. Det har jag inte varit på 3år, bara när jag varit utomlands. Sen så åker jag ju till London i ett par dagar. HJÄLP! Kanske om jag inte varit så dum att jag hade tackat ja till lång-viket dom erbjöd mig. Ojoj..... Det är kul nästan jämt. Ge mig ett fast jobb, helst nyss.

Nu ska jag bädda ner mig under täcket och försöka sova, så paniken förhoppningsvis försvinner litegrann.

Av Lina Larsson - 8 november 2012 00:13

Always and forever.

Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards