'Ju mer dom spottar på mig, desto fortare kommer jag blomma''

Alla inlägg under november 2012

.

Av Lina Larsson - 6 november 2012 00:20

"Those things that didn't kill me, only made me stronger." "It's better to burn out, than to fade away." "Even an angel can end up falling"

Av Lina Larsson - 5 november 2012 14:06

 

Puss på er alla, skitsnackande sötnosar. Ni vet väl att era lögner gör så att jag bara får skratta? ;) Jag är inte gravid, jag kanske må ha blivit fet med inte gravid för det. Jag har inte slutat färga håret för att jag är gravid, jag färgar det precis lika mycket som förut. Jag har inte slutat dricka för att jag är gravid, utan för att jag har äntligen fått mig ett liv där jag inte behöver alkoholen för att känna mig trygg mer, jag är alldeles för lycklig för att förstöra det med massa alkohol. Jag har inte ärvt några pengar av min Mormor som gick bort för att ha råd med bilen min. Det kallas att ARBETA häcken av sig för att få vad man vill. 


Så ni som gått och pratat bakom ryggen på mig, ni har nog antagligen alldeles för lite att göra på dagarna. Det roligaste av allt är ju att det är mina "vänner". Nästa gång ni börjar sätta igång ett menlöst rykte kan ni ju fråga mig först, det trodde jag vänner gjorde. 


Tack, nu fick jag sagt det jag velat gräva ur mig ett par veckor.

Av Lina Larsson - 5 november 2012 14:04

   

Finaste Kia.

Av Lina Larsson - 5 november 2012 13:32

Where there is desire, there is gonna be a flame. 
Where there is a flame, someone’s bound to get burned. 
But just because it burns, doesn’t mean you’re gonna die. 
You’ve gotta get up and try, try, try. 
Gotta get up and try, try, try. 
You gotta get up and try, try, try.

 

(P!nk - Try)

Bästa låten på länge.

Av Lina Larsson - 5 november 2012 13:28

Börjar fundera, och hoppsan... På 8dagar sätter jag och Mamma oss på flyget till Heathrow, med vidare färd till Jenny! Ska bli så kul. Se annat, se Jenny, uppleva annat än bara sol och bad för en gångs skull.

Mysigt!



Presentation


Lina, 21år och bor i Överkalix i ett litet rött hus med min pojkvän Adam och våran hund Kia.

Väntar vårat första barn med BF 7/11 -13.

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggerfy

Blogvertiser

Köp en recension på min blogg på blogvertiser.se Blogvertiser

-


Ovido - Quiz & Flashcards